Gäst 2016-01-22
Ja precis! Jag klarade också på första. Jag har också nära vänner som gjorde det. Men kan tillägga att jag också hade bekanta, som kuggade några gånger. Och inte ser jag mig som en bättre förare än nån annan. Visst anser jag att jag kör bra, men jag ser verkligen inte ner på dom som kuggat.
Men det jag verkligen ogillar är när man folk kan sitta på denna sida och skriva att dom behöver tips på frågor som kommer på teoriprovet som dom ska ha om några dagar och inte ”hunnit eller orkat plugga.” Dom blir jag tokig på
Hur ska dom tro att dom ska hinna plugga in HELA teorin på bara några få dagar?
Samma sak gäller dom som söker efter en ”lättare plats att köra upp på”.. Det finns inga lätta eller svåra ställen att köra upp på, visst kan antalet medtrafikanter vara till en viss skillnad, men det ska man klara om man är redo och mogen för ett körkort. Bor man i Sthlm så anser jag att man ska köra upp i Sthlm eftersom det är där man kommer kör mest bil efter sin uppkörning, jag ser då inte vitsen med att åka till en annan ort som exempelvis lilla Sveg eller Flen!
Och som avslutningsvis har vi alla dom som klagar på sin inspektör som bara var ute efter att kugga dom.
En inspektör kuggar inte folk för nöjes skull, vad skulle dom tjäna på det?
Dessutom är det bevisat att alla inspektörer från Malmö i söder till Luleå i norr bedömer en aspirants körning lika till nästan 98% av alla gångerna. Så blir man kuggad så är det inte inspektörens fel, det är inte dom sitter bakom ratten och kör bilen, så den enda dom kan skylla på är sig själva. Och dom borde ta till sig vad inspektören säger och räna lite extra hårt på det istället för att skriva en massa skit på nätet