Jag har kuggat 2 gånger tidigare och har nu en sista chans innan min teoritid går ut... Första gången förstår jag, körde för fort och var allmänt stressad vilket gjorde att körningen gick sådär. Blev underkänd på trafikregler och trafiksäkerhet. Min andra uppkörning gick som på räls, jag var väldigt nöjd med min körning och förväntningarna var höga. När jag hörde att jag inte var godkänd kom det som en smäll i ansiktet och jag kunde inte komma på något fel jag gjort. ”Accelererade för sakta på påfart av landsväg pga snabbt kommande bil bakifrån”. Ahhhhhh! Jag grät mig igenom hela dagen och tänkte verkligen ge upp. Läste igenom mitt protokoll och blev alltså underkänd på trafiksäkerhet, ENDAST med anmärkning vid påfart av landsväg. Jag förstår absolut hans val men eftersom det var det enda som stod på det där jävla protokollet sved det rejält.
Så.... TIPS? Berätta era erfarenheter? Mitt psyke klarar inte den enorma påfrestningen av att kugga så många gånger till... Känns som jag kommer gå under medan alla mina vänner får körkort på första försöket...