Start > Körkortsforum > Vad göra

Vad göra

Gäst 2016-01-13 21:17 ! Citera #
Hej
Har kört ungefär 32 lektioner med körskolan. Körde väldigt intensivt innan uppkörningen vilket jag kugade på. Jag var dålig på backnigen på tre moment fick inte bilen helt till höger utan den hamnade i mitten av gatan. Jag kan förstå detta.
Men för mig kändes det att jag körde mycket sämre efter de 7 intensiva lektionerna precis innan uppkörningen .
Det tyckte även min man som jag övningskör med ?
Nästa steg är att jag har bokat teori och uppkörning men vet inte hur jag ska göra med körskolan.
Boka flera lektioner med de ? Varför ? Jag kan reglerna. Instruktörerna vid uppkörningen rekomenderade att jag behöver ut och köra ? Vad menas med det ?
Tacksam för svar
Gäst 2016-01-13 21:40 ! Citera #
Vad dom menar är att du behöver mera körerfarenhet, och det kan man bara få genom att köra mycket.. :)
Lycka till!
Gäst 2016-01-13 21:41 ! Citera #
Inspektören menar att du måste övningsköra mer. Att komma förberedd till provet, och att ha körerfarenhet är bra. Inspektörerna märker om man har erfarenhet eller ej. (Chansar att klara provet vs förberett sig väl inför provet). Öva särskilt mycket på det du fick anmärkning på, men också på allt annat också. Du väljer själv om du vill ha fler körlektioner eller ej. Tycker du att du lär dig på körskolan, kan en eller flera lektioner till vara bra.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov