Start > Körkortsforum > Trafikskolan

Trafikskolan

sem 2016-01-08 13:19 ! Citera #
Hej !
är det någon som kan tipsa mig vilken trafik skola i Stockholm är bästa med körlektioner med bra priser?
Gäst 2016-01-08 14:40 ! Citera #
Annars kan du kolla själv på deras hemsidor och jämföra själv vad du har råd med :)
Gäst 2016-01-09 09:10 ! Citera #
Hej
Tack det handlar inte bara om pengar man ska vara nöjd med deras undervisning .
Gäst 2016-01-09 09:59 ! Citera #
Absolut, men innan du får reda på det så kan du ju göra lite sökningar själv för att hitta en körskola som passar dig. Och sedan kan du börja fråga mer specifikt om just den körskolan om hur dom är :)
Men folk är ju lite slöa av sig ;)
Gäst 2016-01-14 03:05 ! Citera #
Om du är helt ny till körning så rekommenderar jag att du säkrar dig om att du har tillgång till utbudet som skolan lovar,
Jag kan gissa på att något in mot stan är att rekommendera, då de troligen får mest elever så är skolan inte pressad på pengafronten, då undvarar du dig krångel med någon som ser att du klarat ett moment men stannar där och mjölkar pengar & tid.

Men hör med vänner, det är alltid bäst!
Gäst 2016-01-17 10:18 ! Citera #
Högdalens trafikskola är väldigt bra!
Gäst 2016-06-16 13:13 ! Citera #
Hej,
Jag rekommenderar Dalens trafikskola! De är superproffsiga och har funnits länge. De ligger bra till också, nära in till stan, motorväg, landsväg, villaområden osv så man behöver aldrig lägga tid på att åka till ett bra område och på så sätt ”förlora” körminuter. De är visserligen inte billigast men kvalitén på alla deras körlärare är så hög så det blir värt det. Man får också köra i samma områden som uppkörningen är vilket är jätteskönt så att man bara kan koncentrera sig på att köra bra och planera, så slipper man leta efter skyltar osv.

Hett tips!
Gäst 2016-07-08 15:15 ! Citera #
Farsta trafikskola. Alla deras priser är baserade på 60 min körning och inte 40 min som många andra körskolor har. Så de har bäst pris per timme men är också sjukt bra och pedagogiska och har funnits länge. Jag kan varmt rekommendera Kenneth som lärare.
Gäst 2016-07-08 15:16 ! Citera #
Juste de är ju sjukt nära trafikverket i farsta så du kör ju verkligen I de områdena som uppkörningen sedan kommer att ske.
Gäst 2016-08-15 00:29 ! Citera #
Provat flera. Slussens trafikskola var i särklass bäst

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov