Start > Körkortsforum > Fråga angående Körkort Online

Fråga angående Körkort Online

Rikard Andersson 2016-11-24 09:22 ! Citera #
Tack!. Ja, Absolut kan du klara teoriprovet genom att jobba med teorifrågor från olika ställen tack, ja vissa snakar bara skit på det här forumet men det här svaret vart jag nöjd med!, ska kolla med Trafikvärket för säker hettens skull ;)
Gäst 2016-11-24 13:15 ! Citera #
Rikard Andersson 2016-11-24
Tack!. Ja, Absolut kan du klara teoriprovet genom att jobba med teorifrågor från olika ställen tack, ja vissa snakar bara skit på det här forumet men det här svaret vart jag nöjd med!, ska kolla med Trafikvärket för säker hettens skull ;)
Det gör du rätt i, sedan när du har fått svar från dom så kan du be oss alla här om ursäkt som har försökt förklarat för dig hur det ligger till. För Trafikverket kommer nämligen komma med samma svar som alla vi andra har gjort :D
Rikard Andersson 2016-11-25 14:22 ! Citera #
Nu hittade jag en till fråga som jag pluggade här, det här med fjälknivsverkan, och ni sa att det inte va samma frågor i boken varför stog det med i boken? likadant halvljus, och helljus, Stopp plikt och väjningsplikt!
Så då ska man alltså inte enns lita på boken? om slutprovet eftersom att ni säger att inte dom frågorna här på nätet är och lita på? :)
Gäst 2016-11-25 14:36 ! Citera #
Rikard Andersson 2016-11-25
Nu hittade jag en till fråga som jag pluggade här, det här med fjälknivsverkan, och ni sa att det inte va samma frågor i boken varför stog det med i boken? likadant halvljus, och helljus, Stopp plikt och väjningsplikt!
Så då ska man alltså inte enns lita på boken? om slutprovet eftersom att ni säger att inte dom frågorna här på nätet är och lita på? :)
Haha, självklart är det samma ämnen! Ingen har väl ifrågasatt det? Tråden handlar väl om ifall det är exakt samma frågor ord för ord och exakt samma bilder, vilket det inte är.

Exempel:
Riktiga provet: ”Måste du alltid stanna helt vid stopplikt? (1) Ja, (2) Nej” (bara exempel)
Onlinefråga: ”Vad är sant vid stopplikt? (1) Måste alltid stanna, (2) Bilen får rulla sakta”

Båda handlar om stopplikt, men är inte exakt samma fråga.
Rikard Andersson 2016-11-25 14:52 ! Citera #
Jo, men jag läste att alla frågor skulle bytas ut i nån tråd som ni skriv och risken. att jag skulle få exakt lika dana frågor va inte så stor och att det finns andra 1000 frågor som Trafikvärket har det finns inte ens 1000 frågor i boken. Hur skulle dom där 1000 frågorna gå till? och hur ska dom blandas om om det inte enns finns 1000 frågor i boken? :)
Gäst 2016-11-25 15:06 ! Citera #
Rikard Andersson 2016-11-25
Jo, men jag läste att alla frågor skulle bytas ut i nån tråd som ni skriv och risken. att jag skulle få exakt lika dana frågor va inte så stor och att det finns andra 1000 frågor som Trafikvärket har det finns inte ens 1000 frågor i boken. Hur skulle dom där 1000 frågorna gå till? och hur ska dom blandas om om det inte enns finns 1000 frågor i boken? :)
Trafiksituationer. Typ ”vad gäller på bilden?” går det att få oändligt många frågor om. Jag kan gå ut med min mobil och fota 300 korsningar med högerregel som alla ser olika ut 8-)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor