Start > Körkortsforum > Uppköööörning nästa

Uppköööörning nästa

Mee 2016-01-04 21:44 ! Citera #
Jaha!! dags imorgon igen nu då... FJÄRDE gången nu måste ja la klarat !!:) huven va kollar man? Kylar o spolarvätska ? Bromsoljan? Motorolja!? O någon rem va ? Nåt mer ,? Utvändig.. Däcken o ljusen ...? O invändig , tror ja kan de :D nervös som satan i gatan men har ju gjort de förr liksom.. Kan ju intr bli värre än ett underkänt till ;) ja ska fokusera, planera , hålla koll...ge tecken ... Akta vid
Övergång .. Sakta ner innan rondell tex för att slippa bromsa ... Lite osäker på parkering o vändning
På landsväg .. Men har en lektion innan så ska se om ja kan öva på de :) är de nån mer
Än ja som kuggat 3 ggr ?:D känns inte apkul .. Andra gången grät ja, 3e företog ja .. O den körningen gick så hiimla bra va helt säker på ja skulle klara den... Tills inspektören fick bromsa åt mig :o hoppas få samma igen för han va super :))) tips??? Till mig :)))
Gäst 2016-01-05 10:42 ! Citera #
Inget tips direkt. Kör bara som du brukar. Det funka för mig. Kändes som en helt vanlig körlektion. (Dock klarade jag på första, så är ju lätt för mig att säga, som inte suttit i den sitsen själv)
Gäst 2016-01-08 20:07 ! Citera #
Hoppas den gick bra den gången!
Mee 2016-01-19 12:05 ! Citera #
Nä kuggade den gången me men fick tag i ny tid snabbt så fixade de samma dag sen :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo