Hej alla!! För er som är nervösa angående uppkörningen:
SLUTA
Du vet att du kan eller hur? Varför tror du inte på dig själv? Vem är inspektören, ingen, han eller hon är bara en vanlig människa som sitter i din bil. DU KÖR, DU BESTÄMMER.
Jag fick precis körkortet och klarade därmed uppkörningen på andra försöket, med samma inspektör (vilket gjorde mig orolig) men det gick kanon bra. Perfekt körning, det ända var att jag körde lite för snabbt i en situation.
Innan jag gick dit på morgonen hade jag inget hopp. Jag va delvis säker i min körning men va rädd att något skulle hända. Sen när jag körde med min lärare så lugnade jag ner mig och allt gick bra.
Känn dig inte misslyckad innan du ens har gått dit. Det ÄR mycket lättare än man tror, egentligen så är det bara att köra. Vet du att du inte kan parkera då förstår du ju innan att du måste bli bra på det innan du gör uppkörningen.
Så det jag vill komma fram till är att om du vet att du kan köra, då har du inget att vara orolig över. Det är trotsallt bara en 30 minuters körning med en liten gamling som sitter och är tyst. Du klarar det