Start > Körkortsforum > För er som är nervösa inför up…

För er som är nervösa inför uppkörningen!!

Hanna 2015-12-30 11:49 ! Citera #
Hej alla!! För er som är nervösa angående uppkörningen:
SLUTA

Du vet att du kan eller hur? Varför tror du inte på dig själv? Vem är inspektören, ingen, han eller hon är bara en vanlig människa som sitter i din bil. DU KÖR, DU BESTÄMMER.

Jag fick precis körkortet och klarade därmed uppkörningen på andra försöket, med samma inspektör (vilket gjorde mig orolig) men det gick kanon bra. Perfekt körning, det ända var att jag körde lite för snabbt i en situation.

Innan jag gick dit på morgonen hade jag inget hopp. Jag va delvis säker i min körning men va rädd att något skulle hända. Sen när jag körde med min lärare så lugnade jag ner mig och allt gick bra.

Känn dig inte misslyckad innan du ens har gått dit. Det ÄR mycket lättare än man tror, egentligen så är det bara att köra. Vet du att du inte kan parkera då förstår du ju innan att du måste bli bra på det innan du gör uppkörningen.

Så det jag vill komma fram till är att om du vet att du kan köra, då har du inget att vara orolig över. Det är trotsallt bara en 30 minuters körning med en liten gamling som sitter och är tyst. Du klarar det ;)
Jossan88 2015-12-30 17:50 ! Citera #
Grattis Hanna, jag visste att du skulle klara det :)
Hanna 2015-12-30 22:21 ! Citera #
Jossan88 2015-12-30
Grattis Hanna, jag visste att du skulle klara det :)
Tack så mycket jossan! Är så sjukt glad!!! 8-) :)
Jossan88 2015-12-31 00:26 ! Citera #
Hanna 2015-12-30
Tack så mycket jossan! Är så sjukt glad!!! 8-) :)
Förstår att du är det :)
Kommer ihåg känslan när man parkerar bilen och inspektören säger att man är godkänd :D

Ta det lugn nu och kör som du har lärt dig att man ska köra, och kör så ofta du kan för att hålla köregenskaperna uppe hela tiden :)

Gott Nytt År! :D
inspektörn 2015-12-31 16:52 ! Citera #
Grattis!
Passar även på att önska min favvis Jossan Gott Nytt År!
Jossan88 2015-12-31 21:54 ! Citera #
inspektörn 2015-12-31
Grattis!
Passar även på att önska min favvis Jossan Gott Nytt År!
Awww.. så du har inte glömt bort mig trots allt ;)
Gott Nytt År käre inspektör! :D
Gäst 2016-01-01 23:13 ! Citera #
Grattis hoppas jag klarar min uppkörningen jag med och får min efterlängtade körkort!
Gäst 2016-01-02 04:24 ! Citera #
Hej, har uppkörning den 7 januari i Södertälje, och jag skulle fråga om tips och råd. Är uppkörningslärarna OK, vart man åker etc.
Ma 2016-01-03 23:39 ! Citera #
Hanna 2015-12-30
Hej alla!! För er som är nervösa angående uppkörningen:
SLUTA

Du vet att du kan eller hur? Varför tror du inte på dig själv? Vem är inspektören, ingen, han eller hon är bara en vanlig människa som sitter i din bil. DU KÖR, DU BESTÄMMER.

Jag fick precis körkortet och klarade därmed uppkörningen på andra försöket, med samma inspektör (vilket gjorde mig orolig) men det gick kanon bra. Perfekt körning, det ända var att jag körde lite för snabbt i en situation.

Innan jag gick dit på morgonen hade jag inget hopp. Jag va delvis säker i min körning men va rädd att något skulle hända. Sen när jag körde med min lärare så lugnade jag ner mig och allt gick bra.

Känn dig inte misslyckad innan du ens har gått dit. Det ÄR mycket lättare än man tror, egentligen så är det bara att köra. Vet du att du inte kan parkera då förstår du ju innan att du måste bli bra på det innan du gör uppkörningen.

Så det jag vill komma fram till är att om du vet att du kan köra, då har du inget att vara orolig över. Det är trotsallt bara en 30 minuters körning med en liten gamling som sitter och är tyst. Du klarar det ;)
Sitter tyst ??? Haha mina har tjatat hål i huvudet på mig under mina uppkörningar ;) så tysta skulle ja inte kalla dem :)
Gäst 2016-01-04 10:25 ! Citera #
Samma här! Min inspektör pratade hela tiden. Han var väl bara tyst när han väntade på att man skulle svara honom.

Men jag gillade att han pratade, för då blev man inte så nervös. Jag skulle bara blivit mer nervös om han inte hade pratat.

Senaste foruminläggen

Rubrik
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
4
I dag 03:29
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest