Start > Körkortsforum > Vad händer ifall man kuggar på…

Vad händer ifall man kuggar på både proven?

Pirate 2015-12-29 14:25 ! Citera #
Tjena allesammans!

En fråga som jag funderat över länge:

Ifall man kuggar på kunskapsprovet OCH uppkörningen, kommer man få betala allt om igen, eller gäller fortfarande ”2månaders-regeln”. Dvs har jag två månader på mig att klara bägge momenten?

Eftersom jag har för mig att man måste klara minst ett moment, annars ska allt betalas om igen.

tackar för alla svar.
Gäst 2015-12-29 15:46 ! Citera #
Pirate 2015-12-29
Tjena allesammans!

En fråga som jag funderat över länge:

Ifall man kuggar på kunskapsprovet OCH uppkörningen, kommer man få betala allt om igen, eller gäller fortfarande ”2månaders-regeln”. Dvs har jag två månader på mig att klara bägge momenten?

Eftersom jag har för mig att man måste klara minst ett moment, annars ska allt betalas om igen.

tackar för alla svar.
Du behöver ju inte 2 månaders-regeln om du kuggar bägge proven :)
Så det är bara att betala allt på nytt och göra ett nytt försök, efter att man har pluggat på teorin lite mera samt fått lite mer körerfarenhet ;)
Pirate 2015-12-30 00:42 ! Citera #
Gäst 2015-12-29
Du behöver ju inte 2 månaders-regeln om du kuggar bägge proven :)
Så det är bara att betala allt på nytt och göra ett nytt försök, efter att man har pluggat på teorin lite mera samt fått lite mer körerfarenhet ;)
Tack då vet jag det :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor