Start > Körkortsforum > Körkortonline räcker

Körkortonline räcker

Danne 2015-12-28 22:26 ! Citera #
Hej, gjorde teoriprovet idag och klarade det med marginal. Har läst några trådar här inne och instämmer till viss del. Jag har enbart pluggat på körkortonline. Många frågor som jag fick har jag mer eller mindre haft här fast med annan formulering. Det är helt enkelt så du får tänka. Viktigt är att läsa ”varför” svaret är som det är ”förklaringen” Provet är lika svårt som när du för första gången gjorde ett prov här.. eller lika lätt om du nu föredrar det.. Det handlar även om att ha lite tur på frågorna så klart. Det jag försöker att säga är.. plugga här.. läs igenom alla förklaringar.. de frågor/förklaringar du får ska vara tillräckligt till att klara av provet. Detta är enligt mig iaf. Lycka till och kämpa på!! Mvh Danne
Gäst 2015-12-29 12:54 ! Citera #
Danne 2015-12-28
Hej, gjorde teoriprovet idag och klarade det med marginal. Har läst några trådar här inne och instämmer till viss del. Jag har enbart pluggat på körkortonline. Många frågor som jag fick har jag mer eller mindre haft här fast med annan formulering. Det är helt enkelt så du får tänka. Viktigt är att läsa ”varför” svaret är som det är ”förklaringen” Provet är lika svårt som när du för första gången gjorde ett prov här.. eller lika lätt om du nu föredrar det.. Det handlar även om att ha lite tur på frågorna så klart. Det jag försöker att säga är.. plugga här.. läs igenom alla förklaringar.. de frågor/förklaringar du får ska vara tillräckligt till att klara av provet. Detta är enligt mig iaf. Lycka till och kämpa på!! Mvh Danne
Om man ska hård dra det så är alla frågor likadana eftersom alla kommer fram till samma svar.
Men det som skiljer är ju just formuleringen på frågorna.

Och jag håller inte med om att det enbart räcker med att plugga här, det enda som skulle kunna räcka är körkortsboken, den täcker det mesta som man behöver veta. Medans körkortonline bara täcker knappt 60% av kunskapen, så jag gissar att du bara hade en väldans tur med dina frågor :)
Gäst 2016-01-01 17:45 ! Citera #
Boken is the shit! Om du enbart pluggat frågor, hade du sjukt mycket tur med frågorna + att du lär ha glömt mycket inom en snar framtid.

Läser man boken, försvinner inte kunskaperna.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest