Jo. Har kanske vart otydlig, men när det var 2 minuter kvar, hade jag först svarat på frågorna, läst allt noggrannt, studerat bilderna noggrannt, och sedan kollat igenom svaren. Hade 2 frågor som var obesvarade pga de var sjukt svåra, så väntade med dom på slutet.
Pluggade i tid, och mycket noggrannt. Djupinlärning is the shit! Så nog har jag lagt ner mig med teorin, och är inte som vissa andra, som skiter i att plugga, och när de klarat provet bränner boken för att teorin är skit.
Pluggar fortfarande teori, för att få kunskaperna att verkligen sitta, för jag vill bli riktigt duktig och ansvarsfull i trafiken.
Så ja, blev kanske ett missförstånd med tiden. Har dock svårt att svara på hur lång tid det var kvar när jag började gå igenom provet, för så mycket minns jag inte. Men när jag hade gjort allt som jag skrev ovan, var det 2 minuter kvar.
Tycker dock fortfarande att det är fel att säga att man inte är redo bara för att man får tidsnöd. Tycker att man met utgår från poängen och vad man egentligen har för kunskaper när man bedömer om man är redo. Vi är somsagt individer. Vissa kan tillexempel vara trögstartade, och kanske inte kommer igång ordentligt förrän en bit in i provet.
Jag kan skriva en hel uppsats om vilka olika problem man kan ha , men det tycker jag inte att jag ska göra. Det skulle nog förmodligen bara vara sjukt ointressant. Dessutom vet jag inte om det skulle föra diskussionen framåt.
Vi har olika åsikter. Och det är okej. Så enkelt är det!