Start > Körkortsforum > Vad behöver man läsa på?

Vad behöver man läsa på?

Gäst 2015-12-29 11:57 ! Citera #
Gäst 2015-12-28
Hehe, du övertygade mig precis att inte använda elevcentralen. Köper körkortonline nu
Du gör som du vill. Men vill du inte ha teorifrågor som mest liknar trafikverket, så fine.

Det spelar ingen roll egentligen, för boken är det viktigaste. Så länge man inte läser på rätt sätt, är det som det är.
Gäst 2016-01-04 10:18 ! Citera #
TS, hur har det gått för dig?
Lotta 2016-01-04 15:02 ! Citera #
Gjorde teoriprovet idag och klarade det! 61 av 65. Gjorde alla test på elevcentralen om och om igen - varvat med läsning i böckerna/på nätet. Tycker att testen på elevcentralen påminde extremt mycket om hur de verkliga frågorna var uppbyggda så jag kände mig väldigt trygg i det. Lycka till alla!
Gäst 2016-01-05 12:28 ! Citera #
Gäst 2016-01-04
TS, hur har det gått för dig?
Ska åka dit snart, har pluggat konstant dem här dagarna, hoppas man klarar det :)
Gäst 2016-01-05 17:27 ! Citera #
Gäst 2016-01-05
Ska åka dit snart, har pluggat konstant dem här dagarna, hoppas man klarar det :)
Hur gick det?

Hoppas verkligen allt ditt slit lönar sig, eftersom jag antar att provet inte gick att flytta.
Gäst 2016-01-07 02:41 ! Citera #
Dem hade inte skrivit in mig i registret så fick boka om provet som är om 5 timmar, teori dock sen är det uppkörning :)
Gäst 2016-01-07 06:41 ! Citera #
Okej. Men då fick du extra tid att plugga. Lycka till! Berätta gärna sen hur det gick.
Gäst 2016-01-07 10:21 ! Citera #
Kuggade, fick 43 av 70. Jag vet dock mycket väl att jag kunde prestera mycket, mycket bättre men jag var stressad som fan. Uppkörning om 2 timmar, hoppas jag klarar den
Gäst 2016-01-07 13:18 ! Citera #
Gäst 2016-01-07
Kuggade, fick 43 av 70. Jag vet dock mycket väl att jag kunde prestera mycket, mycket bättre men jag var stressad som fan. Uppkörning om 2 timmar, hoppas jag klarar den
Hur kan du bli stressad när man har massor av tid! :)
Detta är tyvärr ett tecken på att du skrev provet för tidigt..
Bättre lycka nästa gång
Gäst 2016-01-07 14:47 ! Citera #
Gäst 2016-01-07
Hur kan du bli stressad när man har massor av tid! :)
Detta är tyvärr ett tecken på att du skrev provet för tidigt..
Bättre lycka nästa gång
Jag blev också sjukt stressad! Och jag hade verkligen förberett mig. Att man blir stressad betyder inte att man ej är redo! :x Jag var som sagt stressad, och blev klar 2 min innan tiden gick ut, men klarade mig med 58 rätt. Så tycker inte direkt man ska säga så! TS är medveten om att det var tajt med tid att hinna lära sig allt, och försökte omboka just av den anledningen, så tror inte det behövs fler påtryckningar om att TS ej var redo. Vi har olika åsikter om vad mycket tid är, och vissa kanske blir mer stressade än andra i provsituationer? Det är en sak att ha 50 min på testen man gör hemma, och väl sitta i den där ångestluktande salen på Trafikverket.

Men tråkigt TS att teorin inte ville sig. Bra kämpat iallafall! Plugga på de kunskapsbrister du har. Nästa gång vet du ju iallafall vad det handlar om.

Hoppas att du inte tog alltför illa vid dig. En vacker dag, är körkortet ditt, så försök att res dig upp igen på hästen, så har du det snart! :) Jag tror på dig.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor