Start > Körkortsforum > Teori fråga

Teori fråga

rookie 2015-12-18 14:44 ! Citera #
Hej
Min fråga är - dom frågorna som man besvarar på körkortonline, hur stor är oddsen att dom dyker upp i en riktigt uppskrivning? har någon varit med om att ni fått samma fråga ?
Gäst 2015-12-18 16:04 ! Citera #
rookie 2015-12-18
Hej
Min fråga är - dom frågorna som man besvarar på körkortonline, hur stor är oddsen att dom dyker upp i en riktigt uppskrivning? har någon varit med om att ni fått samma fråga ?
Innebörden av alla frågor är detsamma.. MEN.. på det riktiga provet är frågorna betydligt mer avancerade ställda.
rookie 2015-12-18 16:58 ! Citera #
Okej tack för svar
Gäst 2015-12-18 17:38 ! Citera #
Svar: Nej, du kanske känner igen frågorna, men dom är aldrig direkt kopierade. Och det är av en anledning. Du ska läsa boken, och minnas kunskaperna! Inte kunna svaren! Lär man sig proven, blir man farlig, eftersom man inte kommer minnas teorin, och därmed inte ha koll på vad som faktiskt gäller.

Jag tyckte vissa frågor var kluriga, men kollar man noggrann på bilder om sådana finns, och läser frågan riktigt noga så man inte misstolkar den, ska det inte vara några problem, om du läst i boken och förstått.
DA 2015-12-19 17:10 ! Citera #
Gäst 2015-12-18
Innebörden av alla frågor är detsamma.. MEN.. på det riktiga provet är frågorna betydligt mer avancerade ställda.
Inte då, kom riktigt barnsligt lätta frågor på mitt riktiga prov, typ vad som är fossila bränslen och jätteenkla alternativ. Klarade mig med hjälp av körkortsboken och korkortonline.se.

That’s my 2 cents.
Gäst 2015-12-19 19:26 ! Citera #
DA 2015-12-19
Inte då, kom riktigt barnsligt lätta frågor på mitt riktiga prov, typ vad som är fossila bränslen och jätteenkla alternativ. Klarade mig med hjälp av körkortsboken och korkortonline.se.

That’s my 2 cents.
Då skulle jag hellre vilja säga att du klarade dig tack för att du hade läst boken och inte bara för att du använde dig av körkortonline.se :)
Det finns betydligt mera fakta i boken än vad det gör i frågorna som finns härinne :)
DA 2015-12-19 20:27 ! Citera #
Gäst 2015-12-19
Då skulle jag hellre vilja säga att du klarade dig tack för att du hade läst boken och inte bara för att du använde dig av körkortonline.se :)
Det finns betydligt mera fakta i boken än vad det gör i frågorna som finns härinne :)
Du blandar äpplen och päron :) Frågorna hjälpte mig att hitta mina svaga områden som jag sen kunde råplugga i boken. Utan frågorna (äpple), kan jag inte på samma effektiva sätt läsa boken (päron) ;)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor