Start > Körkortsforum > Bästa trafikskola i Sörmland?

Bästa trafikskola i Sörmland?

Niklas 2015-12-11 09:49 ! Citera #
Hejsan!
Jag ska nu börja med att sikta in mig på att få körkort, men vet inte riktigt vilken körskola jag ska välja då det finns massor att välja på. Jag har suttit och läst och jämfört via nätet, men jag vill ändå ha en feedback från er som har varit där personligen och som har lite mer att bidra med än vad man bara kan läsa om på nätet, där är ju allting jättebra :)

Jag har absolut inget hinder med att åka en bit då jag ska övningsköra till och från varje körlektion, så den större delen av Sörmland är av intresse.

Så jag vore väldigt tacksam för seriösa och många svar.
MvH/ Niklas
Micke 2015-12-11 16:38 ! Citera #
Jag hade SE Trafikskola i Katrineholm som körskola.
Kan verkligen rekommendera den då läraren är super snäll och jätte duktig på att förklara saker så att man verkligen förstår. Alla lektioner gav mig nått, och jag kände hur ”tuppkammen” växte efter varje avklarad körlektion.

Och det känns otroligt bra att han verkligen vill att man ska klara både teorin och uppkörningen så fort som möjligt.
Så kan du åka till Katrineholm så titta förbi den körskolan som dessutom bara ligger en kort 2-3 minuters gångavstånd från stationen om du skulle åka kommunalt :)
Gäst 2015-12-15 12:17 ! Citera #
Det finns många bra trafikskolor i Sörmland, själv skulle jag rekommendera Flens Trafikskola :)
Jossan88 2015-12-31 00:35 ! Citera #
Jag håller med Micke om att Se Trafikskola i Katrineholm är jättebra!
Dom hade jag, och lärarna är jätte duktiga och låter inte elever boka kunskaps&körprov innan man är klar med alla deras frågor. Dessutom har dom jätte bra bilar att köra med.

Hoppas du finner någon som passar dig

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest