Start > Körkortsforum > Värdelös

Värdelös

Gäst 2015-12-14 13:16 ! Citera #
Om man måste pilla i sig en massa saker för att klara uppkörning så är man inte redo för körkort!
Oavsett hur nervös man en är så ska man klara det ändå :)

Lycka till på din nästa uppkörning
Gäst 2015-12-14 13:51 ! Citera #
Gäst 2015-12-14
Om man måste pilla i sig en massa saker för att klara uppkörning så är man inte redo för körkort!

Håller med! Nervöst är de flesta, men det ska inte vara något hinder. Och lär ju oavsett inte bli något körkort om de kommer på en med att ha tagit tabletter..
Ts 2015-12-14 22:43 ! Citera #
Nej men alvedon kan man väl ta , fick tips om att ja kanske skulle lugna mig lite o kanske inte va lika nervös . Men de hjälpte tyvärr inte . O något annat lär jag inte ta, o riskera något . Jag hoppas kunna vara mer avslappnad o lärt mig lite bättre tills nästa uppkörning :)
Ts 2015-12-14 22:43 ! Citera #
Gäst 2015-12-14

Tack :)
Gäst 2015-12-15 07:14 ! Citera #
Ts 2015-12-14
Nej men alvedon kan man väl ta , fick tips om att ja kanske skulle lugna mig lite o kanske inte va lika nervös . Men de hjälpte tyvärr inte . O något annat lär jag inte ta, o riskera något . Jag hoppas kunna vara mer avslappnad o lärt mig lite bättre tills nästa uppkörning :)
Ja. Alvedon är väl en sak. Menade massa betablockerare och annat. Alvedon kan man ju lika gärna tagit för huvudvärk. Har dock inte hört att man blir lugnare av alvedon.
Gäst 2015-12-15 12:12 ! Citera #
Gäst 2015-12-15
Ja. Alvedon är väl en sak. Menade massa betablockerare och annat. Alvedon kan man ju lika gärna tagit för huvudvärk. Har dock inte hört att man blir lugnare av alvedon.
Alvedon samt Ipren och andra läkemedel för huvudvärk eller annan verk hjälper inte ett smack mot nervositet!
Det är bara nått man får för sig, och hjälper endast psykiskt än fysiskt :)
Så då kan man lika gärna vara utan och låta kroppen vara helt ”ren” när man gör sin uppkörning :D
Gäst 2015-12-15 18:23 ! Citera #
Gäst 2015-12-15
Alvedon samt Ipren och andra läkemedel för huvudvärk eller annan verk hjälper inte ett smack mot nervositet!
Det är bara nått man får för sig, och hjälper endast psykiskt än fysiskt :)
Så då kan man lika gärna vara utan och låta kroppen vara helt ”ren” när man gör sin uppkörning :D
Håller med!
Ts 2015-12-15 22:19 ! Citera #
Ja hoppas va mindre nervös nästa gång som sagt ! Nu har ja gjort detta två gånger o ska fanimej visa va ja går för :) försöka slappna av o köra dom ja alltid gör o tro på mig själv ! Då kommer ja fixa de ????????
Ella 2015-12-16 14:38 ! Citera #
Hade min första uppkörning i Farsta för några veckor sen då de helt klart var mitt fel att jag kugga! Var ovan med körning i mörker samt nöjd spöregn och tappade uppmärksamheten helt!
Andra gången vsr uppkörningen i Sollentuna. Allt gick super bra var helt grym på parkering samt backning runt hörn, kontroll etc. Men hade sldrig kört i Sollentuna fört och hade lite svårt att följa skyltarna pågrund av så många vägarbeten och 0 kunskap om området. Känner att ifall ja hade bokat i Farsta igen istället så skulle jag säkert klara det pga jag kan området ! Kändes hemskt när allt var klart och inspektören sa att anledningen till att ja ej blir godkänd är att ja tog för lång tid på mig för att klura ut vart jag skulle :( känns så jävla hemskt vill ge upp
Ts 2015-12-16 16:24 ! Citera #
Men åh va surt :/ skulle aldrig våga chansa på en annan stad då skulle ja aldrig fixa de!! Bättre lycka nästa gång, nu är de ju bara ett prov ifrån körkortet ! Men vet hur de känns! Fick tag i en tidigare tid så har uppkörning imorgon med en lektion innan, ska träna parkering tänkte ja o försöka inte va nervös, hur fasen de nu ska gå!! Är skitnervös redan nu!! Men vi får kämpa :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov