Värdelös
asså ja känner mig totalt värdelös, frågan är om ja nånsin kommer att klara uppkörningen, blir så nervös innan o under hela körning. Kanske fel på mig , borde kanske ge upp kortet, så känns de
Du är inte alls ensam om att kugga, det är bara att fortsätta, långt ifrån alla som klarar det första gången! Vad kuggade du på?
Förutsatt att du kuggade alltså, om du inte ens har gjort provet än så är du ju definitivt inte ensam om att vara väldigt nervös
Har du kommit så långt som till uppkörning, ska du inte ge upp! Inser du inte hur nära kortet är? Speciellt om du ser tillbaka på all övning du lagt ner.
Om ditt inlägg innebär att du är kuggad, öva mer på de områden där bristerna fanns, o upp på hästen igen.
Det framgår inte om du har kuggat på nått eller inte, så jag skulle tipsa om att göra samma saker som dom tidigare ”gästerna” har skrivit om...
Däremot så finns det ett fåtal personer som inte klara av att ta körkort, men att dessa personer inte vill acceptera detta utan gör prov efter prov efter prov men blir bara kuggade hela tiden.
Men som jag skrev förut så har det inte framgått hur det har gått med dig, så detta ska du inte ta åt dig av..
Kuggar man mer än 6 gånger så kanske man borde tänka efter om man ens är lämplig att vistas i trafiken bakom en bilratt...
Jag kuggar 7 gång..helt trokigt kör 45 min då inspektör hitta alltid fel.????????
Så trokigt det bli..klara tiori men inte uppkörning..
Har kuggat 2 gånger :/ avfart från landsväg . Vändning ???? Samt parkering ! Första gången rondell och parkering . Asså ja blir ju så nervös att ja typ har noll koll ! Fan måste skärpa till mig. På körskolan har de gått bra, men ja måste tro mer på mig själv ! Teorin är avklarad ????
såååå deppig...
Du skulle kunna ta en betablockerare (inte så stark). Den hjälper dig att hålla ner pulsen och fokusera på rätt saker. Det brukar alltid hjälpa mig i stressiga situationer. Jag körde upp 3 gånger och de första 2 var jag så stressad så att ingenting funkade. Sista gången tog jag en betablokerare och allt gick galant! Lycka till
Betablockerare? Tog 2 alvedon sist tänkte de kanske kan hjälpa lite men nä! O starkare piller vill man ju inte ge sig på! Nu har ja bokat in 1 lektion till plus en uppvärmningslektion . Med en annan lärare så får vi se hur de ska gå.
Senaste foruminläggen
Rubrik