Start > Körkortsforum > Tag med intyg från halkbanan!

Tag med intyg från halkbanan!

trashinken 2009-09-01 17:34 ! Citera #
Jag gjorde halkbanan för en vecka sedan och då berättade vår intruktör att det kan vara bra att ta med sig intyget från dem till uppkörning och teoriprov då transportstyrelsen och vv varit sega att rapportera till varandra. ett tips bara kan ju vara trist att allt ska falla på det.
Gäst 2009-09-07 18:39 ! Citera #
Prova att göra ett halkprov tillsammans med din lärare innan halkbanan så du inte är helt oförberedd när du ska köra den obligatoriska halkträningen.
sYra 2009-09-10 18:52 ! Citera #
Lika bra att ta med intyget.
Gäst 2010-04-22 17:06 ! Citera #
Jag tog aldrig med ett intyg men får väl hoppas på att det inte blir något problem :|
Mysig 2010-05-08 14:22 ! Citera #
Ta med intyget ska ta ungefär 2 veckor sa min handledare innan det rapporteras, de är sega transportstyrelsen eller va de nu heter :D
Carlnord 2010-06-12 16:28 ! Citera #
Finns ju inget direkt krav för att man ska ta med intyg från halkbanan, då de faktiskt kan kolla upp det i sin databas om man har gjort det eller ej, redan när man bokar ;). Så det är inget man kan bli underkänd på iaf :D.
Malinn 2010-08-30 14:23 ! Citera #
Carlnord
Finns ju inget direkt krav för att man ska ta med intyg från halkbanan, då de faktiskt kan kolla upp det i sin databas om man har gjort det eller ej, redan när man bokar ;). Så det är inget man kan bli underkänd på iaf :D.


Kan ju vara bra utifall att låter det som. Vill ju inte kuggas på en sån onödig sak ;) men det har gäller väl kanske bara om man har uppkörning nån dag efter halkan, för mig kommer det bli drygt en månad så då borde dom ju hinna:)

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
26
I dag 13:48
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo