Start > Körkortsforum > Jakobsberg eller Västerås !!!!…

Jakobsberg eller Västerås !!!!????

Caro 2015-12-05 14:21 ! Citera #
Vilka bilar har dem där??? Diesel ?
Kan någon berätta är dem stränga hårda?
Ska jag välja att köra i Västerås istället, villa bilar har dem där?
Gäst 2015-12-05 19:33 ! Citera #
Alla ställen har typ diesel bilar, äckliga gift bilar men billigt för dom :)
Paula 2015-12-05 20:42 ! Citera #
Jag körde upp i Västerås i förra veckan och klarade det. Lite hård var han men förstående för att man kan göra misstag. Bara man rättade till det och var medveten.
Gäst 2015-12-05 23:51 ! Citera #
Caro 2015-12-05
Vilka bilar har dem där??? Diesel ?
Kan någon berätta är dem stränga hårda?
Ska jag välja att köra i Västerås istället, villa bilar har dem där?
När det kommer till bilarna så spelar det nog ingen större roll vart du kör upp då trafikverket till 99% använder sig av diesel bilar, likaså trafikskolor använder ofta diesel bilar.. Men det är inte svårare att köra en diesel än vad det är att köra en bensin, visst har dieselbilen betydligt högre drivmoment, men är man bara beredd på det så är det absolut ingen större skillnad :D

Hade jag valt mellan Jakan eller V-rås så hade jag valt det som låg närmast, är du redo att ha körkort så har inte uppkörningsstället någon betydelse, och alla inspektörer bedömer en lika till 98% så även det spelar ingen roll.
Men du ska välja det stället som lockar DIG bäst då det är du som ska köra, bara för att ett ställe passar någon annan, så betyder inte det att det kommer passa dig. Så känn efter själv och välj det som känns bäst!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov