Start > Körkortsforum > Kuggat 3 gånger nu

Kuggat 3 gånger nu

Lc 2015-12-03 13:39 ! Citera #
Blir så frustrerad . Kuggade precis i Södertälje.

Just idag när jag skulle köra så var det bestämt att alla bilar skulle stanna på vägen . Speciellt lastbilar. Och att alla skulle köra som riktiga åsnor .

Mina pengar rinner ut och jag har inga pengar kvar.

Alltid när jag sätter Mig och ska köra så blir jag så jävla osäker vilket jag inte blir i vanliga fall. Så fort jah vet att det är ett jävla prov så går allt åt helvete. Missar saker, råkar åka för snabbt, parkeringen går åt helvete.

Jag orkar inte mer, hur jävla svårt kan det vara? Speciellt med tanke på att alla i ens omgivning klarar körkortet på första . Här sitter jag efter tredje gången.

Känns som att jag aldrig kommer få det där jävla kortet som jag så ivrigt vill ha.......

det värsta är inte själva uppkörningen, det där kan man se över. Men själva känslan efter ; man känner sig så misslyckad o så dålig .........
Det är som en käftsmäll varje gång man får ett ”du är inte godkänd idag”

Sen att jag kör automat och misslyckas så många gånger gör saken fan inte bättre ........
Jag orkar inte.
LC 2015-12-03 13:48 ! Citera #
Det roligaste av allt måste ändå vara att det går sämre för varje jävla uppkörning . Första gången var det bara en liten miss i placering, andra gången var det 2 punkter. Och nu känns det som att jag bara ser röda färger. Fyfan .........
Ninami 2015-12-03 14:00 ! Citera #
Helvete du beskrev exakt så jag känner inför proven. Blir så jäkla nervös och allt går åt helvete när jag VET att jag kan köra och alla regler när jag kör privet/med körskolelärare.

Jag har teori idag och uppkörning imorgon.

Allt jag kan säga är att försöka ta det lugnt, andas och kör hellre lite för sakta än för snabbt så du hinner tänka för varje situation.
didi 2015-12-06 18:37 ! Citera #
Hur gick det Ninami? klarade du
Kristina 2015-12-07 11:05 ! Citera #
Ge inte upp!!!! Jag klarade mig på femte försöket idag, är så lycklig men vet hur hemskt det är. Fortsätt öva, snart fixar du det!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo