Start > Körkortsforum > Enklaste sätt att klara prov

Enklaste sätt att klara prov

Gäst 2015-12-03 10:17 ! Citera #
Tja jag vill börja säga med att jag har lånat körkort bok från en kompis,men jag pallar inte läsa hela boken (massa onödiga info)

hur kan man fuska på enkelt sätt för att klara skiten! :)
Gäst 2015-12-03 11:17 ! Citera #
Lol man få olika frågor .
Jossan88 2015-12-03 13:14 ! Citera #
Det finns inget sätt att klara teoriprovet om man inte orkar plugga..
Så du kan ju beställa nytt busskort till dig på en gång, för dig vill jag inte se i trafiken!

Hur jobbigt är det att läsa en bok...EN!
Läs ett kapitel om dagen så är du snart klar med hela boken, då kan du börja läsa och plugga in allt mer noggrant när du läser den en andra gång...Slöfock! :)
Gäst 2015-12-03 17:32 ! Citera #
Det finns inget sätt att fuska till provet.

Fuskar du på prov i skolan också??? Hur mycket minns du av det som kom på provet när du väl klarat det?

Synd att alla ska fuska sig till ett körkort. Tyder bara på omognad, o då är man inte redo för körkort.
Jossan88 2015-12-03 21:47 ! Citera #
Gäst 2015-12-03
Det finns inget sätt att fuska till provet.

Fuskar du på prov i skolan också??? Hur mycket minns du av det som kom på provet när du väl klarat det?

Synd att alla ska fuska sig till ett körkort. Tyder bara på omognad, o då är man inte redo för körkort.
Håller med dig!
Detta är skrämmande att läsa!!!
Trafiken är inget man ska fuska med, det gäller liv, både ens eget men framförallt andras!
Gäst 2015-12-05 21:35 ! Citera #
Blir också sjukt provocerad av sådana här inlägg. Håll dig långt från mig i trafiken när (eller om) du klarar körkortet.
Gäst 2015-12-08 09:47 ! Citera #
LÄS BOKEN!!!! Blir så jävla arg rent ut sagt som bara: Ja men boken är onödig! Alltså va fan!!! Jävla omogna fjortisar! Hoppas ni inte klarar körkortet!

All heder till internetfrågor, men man måste läsa boken, för att verkligen förstå. Sorry guys, men annars kommer ni glömma kunskapen = kommer bli en enorm trafikfara.

Jag lärde mig vad som stod i boken när jag läste relativt intensivt (2 h/dag) och läste då alltså boken + gjorde internetfrågor på ca 3 veckor. Men hade verkligen inte fattat ett skit utan boken. Så patetiskt att man verkligen är villig att utsätta andra människor för fara, bara för man inte orkar läsa en bok som inte tar många timmar att läsa igenom. Blir ju mörkrädd hur omogna alla är!

Vänta med körkortet istället om du är lat, o ta det när du orkar läsa boken istället. PUNKT!!!!
Jossan88 2015-12-08 12:02 ! Citera #
Gäst 2015-12-08
LÄS BOKEN!!!! Blir så jävla arg rent ut sagt som bara: Ja men boken är onödig! Alltså va fan!!! Jävla omogna fjortisar! Hoppas ni inte klarar körkortet!

All heder till internetfrågor, men man måste läsa boken, för att verkligen förstå. Sorry guys, men annars kommer ni glömma kunskapen = kommer bli en enorm trafikfara.

Jag lärde mig vad som stod i boken när jag läste relativt intensivt (2 h/dag) och läste då alltså boken + gjorde internetfrågor på ca 3 veckor. Men hade verkligen inte fattat ett skit utan boken. Så patetiskt att man verkligen är villig att utsätta andra människor för fara, bara för man inte orkar läsa en bok som inte tar många timmar att läsa igenom. Blir ju mörkrädd hur omogna alla är!

Vänta med körkortet istället om du är lat, o ta det när du orkar läsa boken istället. PUNKT!!!!
Mycket bra skrivet!!! :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov