Start > Körkortsforum > Kuggade 3 gånger!!!! ska jag g…

Kuggade 3 gånger!!!! ska jag ge upp!!

Gäst 2015-12-01 18:18 ! Citera #
Jag har gjort teoriprov innan 3 gånger och kuggade alla gånger :( körningen fixade jag på första gången. Jag har pluggat jättemycket, gjorde de även på de senaste gånger också men jag förstår inte vad det är som går fel vid prov.

Varje gång jag gick för att göra prov var jag väldigt säker över mig själv, men det gick ju som det gick. Men den här gången är jag faktiskt nervös. För jag tänker på hur det gick de andra gångerna. :( :?

Jag ska gör prov på Torsdag nu så jag hoppas på det bästa!!
ZOZO 2015-12-01 18:35 ! Citera #
Hoppas går bra med dig
zozo 2015-12-01 18:36 ! Citera #
Vilket område var din uppkörning
Gäst 2015-12-01 18:51 ! Citera #
zozo 2015-12-01
Vilket område var din uppkörning
Jag körde i en liten stad som heter Sveg. Den är så lite så att många vet inte om den stad. Den ligger i Jämtland/Härjedalen :D
Ello 2015-12-01 21:50 ! Citera #
Lycka till!
Jag känner igen dig... jag gjorde bada teori och uppkörning 3 ggr och misslyckades. Nu ska jag göra det igen på Torsdag och Fredag, precis som dig är jag jätte nervöus.
Jag hoppas att du klarar det den här gången.
lycka till!
Gäst 2015-12-02 12:17 ! Citera #
Ello 2015-12-01
Lycka till!
Jag känner igen dig... jag gjorde bada teori och uppkörning 3 ggr och misslyckades. Nu ska jag göra det igen på Torsdag och Fredag, precis som dig är jag jätte nervöus.
Jag hoppas att du klarar det den här gången.
lycka till!
Jag hoppas du fixar det också.
Lycka till tiil dig :D
Gäst 2015-12-02 13:39 ! Citera #
Jag kuggade 6 gånger och klarade körkortet idag... Kändes som jag var värdelös och aldrig skulle klara det men det var mina nerver som alltid ställde till det för mig. Jag var nervös idag också, men det var som att jag accepterade det och bara försökte ta det lugnt och inte övertänka saker. Tre gånger är ingenting, så kör på nu så har du det. :)
Gäst 2015-12-05 22:11 ! Citera #
Ge fan inte upp! Jag kuggade 3 gånger innan jag klarade skiten och jag kände mig riktig värdelös de tre försts gångna som jag kugga, höll på ge upp.
1 gången 37/65
2 gången 40/65
3 gången 48/ 65
4 gången 52/65
Det känns skit o få pop-upen på datorn att man fått icke godkänt, men ge aldrig upp!

Läs noggrann frågorna, de ändrar aldrig frågorna, alla som du tränat på innan finns med bara att de twistad upp det litegrann. Läs igenom 2-3 gångr varje fråga, markera frågorna du inte är säker på och gå igenom alla frågorna många gånger innan du avslutar provet.
Du kommer fan klara det, det är jag säker på.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov