Start > Körkortsforum > Klarade uppkörning men inte Te…

Klarade uppkörning men inte Teori!!

Part 2015-11-26 15:44 ! Citera #
Jag klarade körning men inte teori idag. Har bokad ny tid till skrivning om två veckor nu. Någon som har bra tips till mig?
Tack i förhand
Sharmarke 2015-11-26 15:46 ! Citera #
Läs teoriboken, plugga mycket på trafikregler samt trafiksäkerhet
jag 2015-11-26 21:49 ! Citera #
Läsa bok är det nog rätta svar. Jag läste böcker och övade på frågorna från trafikskolan och på nätet men frågorna var så snurriga om jag inte hade läst och bara hade övat på nätet då hade jag inte klarat. Hur länge fick du köra och vilka typ av säkerhetskontroller fick du göra? Var hade du uppkörningen? Jag har uppkörningen imorrn och jag darrar och håller på svimma.
Part 2015-11-27 11:47 ! Citera #
jag 2015-11-26
Läsa bok är det nog rätta svar. Jag läste böcker och övade på frågorna från trafikskolan och på nätet men frågorna var så snurriga om jag inte hade läst och bara hade övat på nätet då hade jag inte klarat. Hur länge fick du köra och vilka typ av säkerhetskontroller fick du göra? Var hade du uppkörningen? Jag har uppkörningen imorrn och jag darrar och håller på svimma.
Tack så mycket för din svar. Jag körde upp i en liten stad i som heter Sveg. Jag fick berätta om däck. Vilken mönster den hade osv.. Va inte så nervös. Vet du att du kan köra så fixar du det :lol: LYCKA TILL :lol:
Prat 2015-11-27 11:48 ! Citera #
Sharmarke 2015-11-26
Läs teoriboken, plugga mycket på trafikregler samt trafiksäkerhet
Tack för tipsen :lol:
Sharmarke 2015-11-27 15:34 ! Citera #
Prat 2015-11-27
Tack för tipsen :lol:
;) varsågod, jag läste boken samt med 1000 frågor. Så klarade jag teorin på andra försöket och uppkörningen på första.
Gäst 2015-12-01 21:43 ! Citera #
Jag klarade teorin idag utav att bara läsa teorin på den här sidan. Så jag rekommenderar starkt att göra detsamma. :)
Gäst 2016-03-10 19:29 ! Citera #
Part 2015-11-27
Tack så mycket för din svar. Jag körde upp i en liten stad i som heter Sveg. Jag fick berätta om däck. Vilken mönster den hade osv.. Va inte så nervös. Vet du att du kan köra så fixar du det :lol: LYCKA TILL :lol:
Hej, jag bor i Stockholm och ska åka skidor i Vemdalen nästa vecka, tänka att ta en uppkörning i Sveg men har inte varit där. Bor du där eller du gjorde bara uppkörning där, hur var det, är det svårt där?

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I dag 19:43
2
I dag 17:01
24
I dag 15:26
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov