Start > Körkortsforum > Tid för ny uppkörning

Tid för ny uppkörning

Gäst 2015-11-26 12:37 ! Citera #
Klarade teorin men inte uppkörningen, är de svårt och få ny tid till uppkörningen innan 2 månader?
har suttit och uppdaterat hundra år nu för att boka en ny tid, men tiderna som dyker upp är från och med nästa år i februari och då har två månader gått:/
Gäst 2015-11-26 13:15 ! Citera #
Har du testat i en annan stad istället? Du behöver altså inte köra upp på samma ställe som du skrev teorin... Jag skrev i Karlstad å körde upp i Säffle... Antingen de eller vänta till februari ;)
Gäst 2015-11-26 13:38 ! Citera #
Gäst 2015-11-26
Klarade teorin men inte uppkörningen, är de svårt och få ny tid till uppkörningen innan 2 månader?
har suttit och uppdaterat hundra år nu för att boka en ny tid, men tiderna som dyker upp är från och med nästa år i februari och då har två månader gått:/
Vart bor du?
Kan ju vara lönsamt som ”Gäst” skrev att fokusera på andra uppkörningsställen som finns i din närhet..

Jag bor i Flen, skrev mitt prov i Eskilstuna men körde upp i Katrineholm :)
Gäst 2015-11-26 13:50 ! Citera #
Jag kollar överallt hahah :((
Iss 2015-11-26 14:41 ! Citera #
Fick samma sak här i Stockholm, men uppdatera varje timme!! Tillslut dyker det upp kommer ca 10 tider per dag i Farsta nån gång i Jakobsberg/Sollentuna så håll koll!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo