Start > Körkortsforum > Uppkörning i Flen snart

Uppkörning i Flen snart

Gäst 2015-11-24 07:06 ! Citera #
Hej allihopa!
Snart har jag min uppkörning i Flen. Jag är lite nervös :D har ni som körde där några tips till mig?
Gäst666 2015-11-24 09:18 ! Citera #
Har bara en sak att säga... Kuggar du i Flen så ska du inte ha körkort!!
Lättare uppkörningsställe finns inte i hela Sverige :D

Körde själv upp där och det du ska tänka på är att det finns många högerregel korsningar, men det är ju inte speciellt svårt. :D :D
Gäst 2015-11-25 10:28 ! Citera #
Hur gick det? Hur var din rutt?
Gäst 2015-11-25 17:23 ! Citera #
Gäst 2015-11-25
Hur gick det? Hur var din rutt?
Jag har tyvärr kuggat pga jag körde på för låg växel i stan (ecodriving) , annars så sa han att min körning var skit bra.
Fick köra först på vägen mot Katrineholm o sen sa han att jag ska svänga höger mot centrum o i stan fick jag backa runt hörn och sen körde vi mot Hällförnäs o fick backa runt hörn igen på vägen dit för att åka tillbaka mot Tälja S (där de börjar med körningen). Fick en jätte snäll inspektör som hjälpte mig att slappna av. Har min nästa uppkörning om en månad :/ hoppas jag klarar det då :) har du fler frågor så är det ba å fråga ;)
Gäst 2015-11-25 19:54 ! Citera #
Vad tråkigt!:/ sånt som händer, kämpa på!!:)
Gäst 2015-11-25 20:19 ! Citera #
Gäst666 så kan man definitivt inte säga ”kuggar du så ska du inte ha körkort” är du dum eller? Jävlar va kul för personen som skrev denna att köra upp då efter läst de där idiotiskt..
Gäst666 2015-11-25 21:35 ! Citera #
Nu syftade jag inte på personens körning, utan mera på att det är väldigt enkelt att köra i Flen :)
Men misstolkades det så ber jag om ursäkt :D
Sparris 2016-11-20 13:35 ! Citera #
Hej!

Jag vet att det är en gammal tråd men har uppkörning i Flen snart och skulle uppskatta lite tips samt veta var ni fick köra! :)

Tack!!
Sparris 2016-11-20 13:37 ! Citera #
Hej!

Jag vet att det är en gammal tråd men har uppkörning i Flen snart och skulle uppskatta lite tips samt få veta var ni fick köra! :)

Tack!!
Mats 2016-11-20 14:29 ! Citera #
Sparris 2016-11-20
Hej!

Jag vet att det är en gammal tråd men har uppkörning i Flen snart och skulle uppskatta lite tips samt få veta var ni fick köra! :)

Tack!!
Lär dig högerregeln samt rondell körning prickfritt, det är mina bästa tips.
Kan du det, ja då kommer du klara av uppkörningen hur lätt som helst :)

Jag fick köra till Sparreholm, vända strax efter Sparreholm vid en badplats, köra tillbaka mot Flen för att köra omkring i centrum. Fick backa runt hörn vid ett villa område, samt parkera bredvid 2 andra bilar på Ica Kvantums parkering.
Det sista jag fick göra var att fickparkera mellan 2 bilar nere vid stationen.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 15:04
1
I dag 11:46
5
I dag 06:09
94
I dag 05:55
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor