Start > Körkortsforum > Teoriprovet imorgon !

Teoriprovet imorgon !

Ali 2015-11-22 12:57 ! Citera #
Hej allihopa , snöar och är jätte fint här i Malmö 8-)
Men , imorgon är mitt andra försök för teoriprovet då första gången läste jag bara utan at förstå frågan och svaret till frågan...Köpte 1000 frågors paketet här på körkortonline.se och det hjälpte jätte mycket. Bara för säkerhätsskull om någon kan hjälpa mig för extra frågot och information....skriv gärna frågot som du känner till när du gjorde provet det skulle vara jätte stor hjälp för mig och uppskattar det och hoppas ni alla har en trevlig söndag :)
Gäst 2015-11-22 13:02 ! Citera #
Lycka till imorgon :D

Det är dock olagligt att tipsa om frågor som kommer på provet. Provet är skyddat av sekretess enligt lag. :?
Gäst 2015-11-22 13:29 ! Citera #
Gäst 2015-11-22
Lycka till imorgon :D

Det är dock olagligt att tipsa om frågor som kommer på provet. Provet är skyddat av sekretess enligt lag. :?
Tack så mycket , jaha? men har läst många som har skrivit ner frågorna dom har fått :?
Gäst666 2015-11-22 15:15 ! Citera #
Gäst 2015-11-22
Tack så mycket , jaha? men har läst många som har skrivit ner frågorna dom har fått :?
Det har jag också gjort tyvärr!
Men du som har gjort provet en gång redan borde ju veta att du har antingen fått skriva på ett papper om att det är förbjudet att föra dom frågorna vidare eller fått avgett ett muntligt löfte innan provet börjar med att du inte ska göra det.

Oavsett vilket så kan du i värsta fall få böter om dom kommer på vem du är, eller så kan du få vänta några år innan du får skriva fler prov.

Det finns inga genvägar till att klara provet, det enda du kan göra är att plugga, plugga och plugga lite till!
Försöker man fuska så kommer det ändå visa sig när man har sin uppkörning då man inte har lärt sig alla regler.

Men du har ju köpt alla frågorna härinne, sedan hoppas jag att du har pluggat med körkortsboken också. Har du kombinerat dessa två i ditt pluggande så kommer du klara teoriprovet utan problem.

Som gästen innan skrev så är det ett brott mot svensklag att föra frågorna vidare, och det är ju dumt att chansa när man kan klara det om man bara pluggar och inte är så himla slö och letar efter enkla genvägar som tyvärr väldigt många andra verkar göra.. Lycka till imorgon!
Gäst 2015-11-22 15:21 ! Citera #
Gäst666 2015-11-22
Det har jag också gjort tyvärr!
Men du som har gjort provet en gång redan borde ju veta att du har antingen fått skriva på ett papper om att det är förbjudet att föra dom frågorna vidare eller fått avgett ett muntligt löfte innan provet börjar med att du inte ska göra det.

Oavsett vilket så kan du i värsta fall få böter om dom kommer på vem du är, eller så kan du få vänta några år innan du får skriva fler prov.

Det finns inga genvägar till att klara provet, det enda du kan göra är att plugga, plugga och plugga lite till!
Försöker man fuska så kommer det ändå visa sig när man har sin uppkörning då man inte har lärt sig alla regler.

Men du har ju köpt alla frågorna härinne, sedan hoppas jag att du har pluggat med körkortsboken också. Har du kombinerat dessa två i ditt pluggande så kommer du klara teoriprovet utan problem.

Som gästen innan skrev så är det ett brott mot svensklag att föra frågorna vidare, och det är ju dumt att chansa när man kan klara det om man bara pluggar och inte är så himla slö och letar efter enkla genvägar som tyvärr väldigt många andra verkar göra.. Lycka till imorgon!
Jaha det visste jag inte om...finns många som jag har läst har skrivit frågor dom har fått men nu vet jag tack så mycket.
Ja jag hoppas det går bra imorgon har pluggat jätte mycket.
Tack så mycket uppskattar det :)
hamza 2015-11-22 17:39 ! Citera #
Hallå Ali.

Vill säga att provet är helt löjligt svår. Det kkommer frågor som man imte inte kommer att ha användning av när man kör. Vem fan räknar ut stoppsträckan när man kör bil allvarligt talat. Detta landet är ett skämt dem vill bara tjäna pengar. Det finns många andra exempel som är helt orelevant
Gäst 2015-11-23 13:02 ! Citera #
Jag håller med dig hamza ,men ändå Sverige har så lite bil olyckor om man kollar på statisk .
Gäst 2015-11-23 17:27 ! Citera #
hamza 2015-11-22
Hallå Ali.

Vill säga att provet är helt löjligt svår. Det kkommer frågor som man imte inte kommer att ha användning av när man kör. Vem fan räknar ut stoppsträckan när man kör bil allvarligt talat. Detta landet är ett skämt dem vill bara tjäna pengar. Det finns många andra exempel som är helt orelevant
Tycker mitt prov va så lätt så det var fjantigt. Visst, man kanske inte räknar med stoppsträckor mm när man kör, men jag fick inte en enda sån fråga på det riktiga provet. Fick bara frågor som kan inträffa i verkligheten.

Ändrar du din attityd, och pluggar, kommer du klara provet galant.
Maria 2015-11-23 19:47 ! Citera #
hamza 2015-11-22
Hallå Ali.

Provet är inte ett dugg svårt om man har pluggat inför det :lol:
Men du verkar ju inte ha gjort det, så då kan jag förstå att du tycker det är svårt :)

Sedan är väl inte alls onödigt att veta hur lång stoppsträcka man behöver på sig, det är väldigt nyttigt att veta hur lång bit man behöver på sig för att få stopp på bilen, men tycker du detta är ett skämt så kan du ju lägga ner körkortsutbildningen och åka taxi eller buss i fortsättningen! :D

Och att ta körkort behöver inte alls vara dyrt, det beror helt på hur man lägger upp sin körkortsutbildning.. :)

Senaste foruminläggen

Rubrik
8
I går 20:00
3
2024-11-20 20:23
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor