Start > Körkortsforum > 51 poäng

51 poäng

Lc 2015-11-20 17:31 ! Citera #
Blir galen. Satte fucking 51. Jag var osäker på en fråga som jag egentligen hade svarat rätt på men bestämde mig i sista sekund att ändra den för i mitt huvud tänkte jag ” minsta fel kan avgöra ”

Förra gången satte jag 42 (haha)

Är bara så jävla förbannad. Mina pengar rinner ut och klarar jag inte uppkörningen nästa vecka vet jag inte vad som händer............

Så jävla frustrerad och besviken.
Gäst 2015-11-20 20:26 ! Citera #
Ge inte upp!!! Klarade teoriprovet på fjärde :) Plugga igenom ett område om dagen
Yajirou 2015-11-20 20:55 ! Citera #
Jag fick 51 poäng tre gånger i rad. Kan du då tänka dig hur jag kände mig då?
Fick 52 vid fjärde gången. Jag ville inte ha mer än 52 för att jag sa till mig att nu f*n i mig ska jag ha 52 och bli godkänd.
Har haft körkort i snart 18 månader och gjorde häromdagen ett testprov och fick 36 poäng. Borde nog läsa lite mer....
Maria 2015-11-20 21:09 ! Citera #
Yajirou 2015-11-20
Jag fick 51 poäng tre gånger i rad. Kan du då tänka dig hur jag kände mig då?
Fick 52 vid fjärde gången. Jag ville inte ha mer än 52 för att jag sa till mig att nu f*n i mig ska jag ha 52 och bli godkänd.
Har haft körkort i snart 18 månader och gjorde häromdagen ett testprov och fick 36 poäng. Borde nog läsa lite mer....
Om du bara fick 36 poäng häromdagen så är det verkligen hög tid för dig att plugga teorin igen.
Man undrar ju hur du pluggade inför trafikverkets teoriprov eftersom du visar klara tendenser på att ha ytinlärt dig..

Jag gjorde ett test prov i förr igår och fick 58/65
När jag klarade teoriprovet så fick jag 59/65..

Men jag tycker att alla kan läsa på inom teorin, oavsett om man har körkort eller klarat teorin ändå.
Det är alltid bra att fräscha upp minnet..
Gäst 2015-11-21 20:14 ! Citera #
Jag har haft körkort i ett år och har, i ärligheten namn, glömt saker. Inte det viktiga som jag inte ytinlärde mig, men de där resterande typ 20% som kändes överflödigt att kunna. Hur alla olika grejer påverkar miljön, exakt hur mycket man får lasta släpet, hur snabbt ett visst fordon får köra på en viss väg, hur mycket alkohol det finns i en flaska, vad stoppsträckor blir, vilket straff man får om man haft X antal procent alkohol i kroppen. Osv.
Yajirou 2015-11-21 21:42 ! Citera #
Gäst 2015-11-21
Jag har haft körkort i ett år och har, i ärligheten namn, glömt saker. Inte det viktiga som jag inte ytinlärde mig, men de där resterande typ 20% som kändes överflödigt att kunna. Hur alla olika grejer påverkar miljön, exakt hur mycket man får lasta släpet, hur snabbt ett visst fordon får köra på en viss väg, hur mycket alkohol det finns i en flaska, vad stoppsträckor blir, vilket straff man får om man haft X antal procent alkohol i kroppen. Osv.
Det var där jag misslyckades totalt. För mig spelar det absolut ingen roll så länge jag inte har någon dragkrog i mitt egna bil så. När man dricker så är det oavsett vad, ”icke tillåtet” enligt mig att köra ca 14 timmar efteråt man tagit sin sista öl/drink. Det har jag sagt till de som oftast vill att jag skjutsar de under helger. Gäller bara att lita på sig själv och inte vara ute för tidigt.
Jag har dock börjat läsa lite mer själv för att få mer info. Kan vara bra att ha.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov