Start > Körkortsforum > Det gör mig jätte ledsen att h…

Det gör mig jätte ledsen att höra att...

Gäst 2015-11-18 22:13 ! Citera #
Det gör mig jätte ledsen att höra att ”om man har kuggat mer än 3 gånger så ska man inte ha körkort”

Asså va? Vem säger ens så? Det är hur jävla elakt som helst..

Har min tredje uppkörning imorgon kl. 07:45..

Otroligt nervös..
Yajirou 2015-11-18 22:34 ! Citera #
Ja det är ganska elakt att säga så men det finns många som faktiskt försöker få körkortet utan att en vara färdig med trafikskolans genomgångar där man lär sig steg för steg. Sen finns det sådana som råkar göra lite fel här och där.
Några som gjorde halkbanan samtidigt som jag såg jag direkt att de inte är i närheten av att klara sig då de fick massor av motorstopp och revade mycket hela tiden. Halkbanan är ju också något man ska göra i sista steget innan teori och uppkörning.

För din nervositet kan jag bara tipsa om att ta djupa andetag och låtsas som om inspektören är trafikläraren. Prata lite med denna så du får andra tankar medans du koncentrerar dig på din körning. Djupa andetag är det viktigaste.

Lycka till.
Gäst 2015-11-18 23:23 ! Citera #
Jag kan förstå att vissa säger så, men det beror lite på vad inläggaren har skrivit.
Jag har träffat på otroligt mycket folk härinne som skriver hur dåliga inspektören är bara för att dom vart kuggade för skitsaker, sedan när man frågar efter vad det är saker, så kan dom rabbla upp rena rama trafikfarliga saker, och när man då försöker förklara för dom att inspektören gjorde rätt eftersom det var trafikfarligt, så tar då denna person till ett försvarstal om att jag har fel, och alla andra som har påpekat samma sak också har fel.. Så om en sådan person inte kan inse och förstå att den enda som har fel är dom själva, ja då ska inte den personen ha körkort, för dom har bevisat helt öppet att dom inte är mogna för att ha körkort...

Men förövrigt så kan jag inte påstå att man är sämre bilförare bara för att man ska ha sin tredje uppkörning.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor