Jag hade min första uppkörning förra veckan.. De gick bra bara att mina nerver sprack de sista 5 minuterna! Jävla skit. Var så stressad att jag glömde stanna för gående. Allt annat gick bra. Jag kan inte säga att det var fel utav henne utan de var ju självklart mina nervers fel. Hon var underbar och var hur ledsen som helst över att hon va tvungen att kugga mig och önskade mig all lycka till och att hon var säker på att jag skulle klara det nästa gång. Jag blev inte så ledsen eftersom allt annat var bra samt att hon lugna ner mig.
Andra uppkörningen var igår.. Det gick åt helvete!! Fick en jävla gubbjävel ursäkta mig.. I början var han väll helt okej men ju mer ja försökte prata med honom desto mindre svar fick jag tillbaka.. Allt gick bra (förutom hans dumma kommentarer) tills ja skulle backa runt ett jävla ”hörne” skulle inte kalla det ett hörne.. försökte det bästa jag kunde och det gick ändå bra. Klarade backa runt hörn uppkörningen innan och det såg han, och han såg klart och tydligt att allt annat var bra förutom ”oskyddade trafikanter” på förra uppkörningen. Ändå ska han börja lägga fula kommentarer under hela uppkörningen och säga att min lärare är inte bra osv osv osv. Och där sprack det jag orkade inte höra mer kommentarer på vad som är dåligt i min körning, när jag gjort mitt bästa och hört från alla andra lärare och förra inspektören att allt i min körning är bra! Han hade bestämt sig för att kugga mig. Han kuggade mig på alla punkter han inte tyckte var perfekt. Från en punkt till 5 punkter gör mig hur galen som helst, mitt självförtroende sänktes något grovt. Och när jag parkerat bilen utanför vägverket säger han det är bara att gå hem och sörja. Han såg hur tårarna bara rann och det ända han sa var bara ”ja så är det, du får skälla på din lärare”...
Nästa vecka är det 3 gången... Eftersom jag klarade säkerhetskontrollen på första måste jag göra den nu på den 3 gången??
Jag orkar inte med detta.. Önska jag bara kunde få hon jag hade första gången..