Start > Körkortsforum > Klarat uppkörning idag i Malmö

Klarat uppkörning idag i Malmö

Yas 2015-11-13 09:50 ! Citera #
Jag är sååå glad! Jag klarade den på första försök i Malmö idag klockan 08:00. Det gick hur bra som helst. Säkerhetskontroll var att kolla om spolare fram, back och vindrutetorkare fungerade. På slutet när vi körde tillbaka till Trafikverket fick jag backa i på en parkeringsruta på parkeringsplatsen.
forre 2015-11-13 13:07 ! Citera #
GRATTIS :) bra jobbat, nu är du fri och får köra själv det är en sån lättnad :D tog själv kortet den 2 septemper så vet hur det känns när man klarat.
Gäst 2015-11-13 14:04 ! Citera #
Tack så mycket! Grattis till dig också.
Deni 2015-11-13 14:58 ! Citera #
Hej! Grattis till körkortet !! lycka till i framtiden med det :)
har du kanske några tips på vart man kmr köra, eller vad dom kollar noga på, eller nåt litet tips . ska oxå snart göra uppkörningen är lite nervös :(
taksam för hjälp :)
Gäst 2015-11-13 16:16 ! Citera #
Deni 2015-11-13
Hej! Grattis till körkortet !! lycka till i framtiden med det :)
har du kanske några tips på vart man kmr köra, eller vad dom kollar noga på, eller nåt litet tips . ska oxå snart göra uppkörningen är lite nervös :(
taksam för hjälp :)
Hej tack!
Du menar i Malmö? Jag följde väg 11 till Simrishamn, sen Köpenhamn men jag missade avfarten, sen körde vi till Malmö Ö, sen avfarten Värnhemstorget.

Jag rekommenderar att köra på e6 Göteborg, väg 11 Simrishamn, Värnhemstorget område, kanske följa skyltar mot Köpenhamn.

Glöm aldrig kolla i döda vinkeln innan du blinkar eller byter körfält och håll tillräckligt avstånd till bilen framför dig.

Lycka till!
Nene 2015-11-13 22:01 ! Citera #
Hej! Grattis på körkortet! Jag vill bara fråga dig om teoriprov.Vilken ämne är mest kommer frågorna. Tacksam om du kan ge mig lite tips. Ha det bar!
Gäst 2015-11-14 10:26 ! Citera #
Nene 2015-11-13
Hej! Grattis på körkortet! Jag vill bara fråga dig om teoriprov.Vilken ämne är mest kommer frågorna. Tacksam om du kan ge mig lite tips. Ha det bar!
Du ska få ett jättebra tips till hur ska klara teorin...
Plugga själv, och sluta leta efter tips. Det finns inga tips, bara rent pluggande!!!
Gäst 2015-11-14 13:38 ! Citera #
O.k tack det jag gör nu plugga mycket. Hoppas det går bra för mig!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo