Hej!
Jag har precis idag klarat mitt fjärde försök att sätta uppkörningen. Jag minns när jag först började plugga körningen för 1 år sedan och hade tänkt mig att jag skulle klara det inom 6 mån. Men som jag hade fel. Mer än ett år senare, 4 försök på både teorin och uppkörningen och klarar båda på det fjärde försöket. Trodde inte jag skulle klara teorin men jag klarade det precis med 52 poäng . Teorin var avklarad i torsdags och nu hade ja bara uppkörningen kvar idag. Var supernervös, hade förberett mig lite grann med att träna dan innan för att rensa skallen lite, pepprat mig själv en massa samt drack lite cola innan jag skulle köra. Var vissa kluriga situationer man hamna inför och lite osäkerhet. Men till slut får man beskedet att man klarat det.
Så vad jag vill säga är: GE INTE UPP. Vare sig du har svårt för nåt ämne eller har nåt annat beskymmer så ska du inte ge upp om hoppet. Plugga så många teorifrågor du kan, kör så ofta du kan (vare sig du kör privat och/eller via trafikskolan) och läs boken så många gånger du behöver. Till slut så kommer du också uppleva känslan av att ha klarat det. Gör så gott du kan så klarar du det till slut