Så jävla trött på teoriprovet. Klarat körningen men har teorin kvar, failat 6 ggr nu. Fått 50,50,51 bland annat men gud va dom ska krångla till det, dom bara mjölkar pengar ur en. Tycker hela systemet är helt sämst. Kör frågor här på sidan och blir godkänd hela tiden. Ruttet är vad det är. Varför ska dom krångla till det så jävligt, alla jag känner som har körkort klarar inte dessa frågor på nätet heller, Så just därför tycker jag de lägger fokus på helt fel ställe. Jag må va bitter men kommer alltid tycka så oavsett om ja får körkort i framtiden. Jag slutar inte kriga. Sverige ska va så jävla extremt, åk några mil söder och de är helt annorlunda... Sänk åtminstone kravgränsen till 50 de känns fair.
håll det simpelt och rättvist, reglerna är igentligen jävligt enkla men att krångla till det hjälper ju bara er så ni får cash..
Om du har kuggat 6 gånger så är det ganska uppenbart att du inte förstår allt som det frågas efter, så med andra ord har du inte all kunskap för att få ditt körkort riktigt ännu.
Och du kan på allvar inte jämföra trafikverkets prov med det som finns här på körkortonline..
Dessa frågor som finns här är ju barnsligt lätta, hade trafikverket haft lika lätta frågor så skulle vilken idiot som helst klara av sitt teoriprov. Nu menar jag inte att du är en idiot, men hoppas du förstår vad jag menar
Provet är lagom svårt, även för oss som pluggade i månader innan man skrev sitt prov. Men de är det bara för att det inte ska vara lätt att få sitt körkort. På ett prov så ska man bevisa att man har lärt sig om djupinlärning och inte använt sig av ytinlärning...
Jag läste körkortsboken 5! gånger, samt gjorde en jäkla massa prov på min körskola innan jag kände mig någorlunda säker på att klara provet hos trafikverket. Och det gjorde jag, på första försöket..
Du är ju så nära att klara teorin, så det är bra att du inte ger upp!
Läs igenom resultaten och kolla inom vilken kategori du missar mest i, sätt då in lite extra fokus på just den kategorin innan du ska skriva ditt prov nästa gång.
Lycka till