Start > Körkortsforum > Ger upp :(

Ger upp :(

Gäst 2015-11-04 20:36 ! Citera #
Kuggade tredje gången idag, på skitmisstag varje gång!! Man blir så trött på det här :(
Rickard 2015-11-04 20:42 ! Citera #
Gör det inte, det är bara att fortsätta kämpa! Är det teorin eller uppkörning du misslyckas på? Är det teorin kanske du kan plugga med några andra, för många är det oftare lättare att lära sig då än om man pluggar ensam... =)

Är det körningen så finns det väl bara en sak att göra, var ute och övningskör så mycket du kan, och ta det lugnt när du kör upp - du kan ju det här! =)

Lycka till!
Gäst 2015-11-04 20:48 ! Citera #
Om det är till någon tröst gör jag 6 försöket imorgon på Teorin så tråkigt och ledsamt att man kan vara så trög ! :(
Men ge inte upp ska försöka att själv inte göra det imorgon om jag kuggar .
Rickard 2015-11-04 20:52 ! Citera #
Själv har jag inte skrivit teorin än, har precis börjat plugga lite smått, men vet av erfarenhet från studietiden på universitetet hur jobbigt det kan vara ibland.

Ta stöd av folk i er närhet att plugga med? Kanske någon trafikskola i närheten har öppna teorilektioner man kan gå på? Eller kanske har ni kompisar som också funderar på att ta körkortet, försök att plugga med dom?
Rickard 2015-11-04 20:53 ! Citera #
Lycka till imorgon, gäst nr2, det kommer gå bra! =)
Hazze 2015-11-04 21:47 ! Citera #
Du är inte ensam har också kuggat 3dje ggn och har teori o uppkörning imorn! men lycka till vännen
Mackan 2015-11-04 22:17 ! Citera #
Ge dig inte. Kuggade också tre gånger på riktigt dryga misstag som man aldrig gör annars. Berodde mest på stressen.
Behåll lugnet så kommer det gå vägen!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo