Start > Körkortsforum > Uppkörning imorn ..

Uppkörning imorn ..

Gäst 2015-11-03 13:07 ! Citera #
Jag har uppkörning imorgon och jag är rädd för att bli så nervös att jag fuckar allt!

Kan någon ge mig lite lugnande tips?.. Det värsta jag kan tänka mig imorgon är att jag är så nervös att jag mår illa (spyfobi..)

När jag skulle skriva provet förra veckan var jag så nervös att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. VARFÖR ÄR MAN SÅ NERVÖS?
Det är inte hela världen om man kuggar första, andra, tredje! Fortsätt tills man får godkänt. Gör om, gör rätt.

Hur lång brukar en uppkörning vara?
Gäst 2015-11-03 14:28 ! Citera #
Första gången känns alltid otäck, men lyckas du ta dig igenom 40 min av lite körning så känns det inte så värst efteråt. Försök slappna av och föreställ dig lite grann som att du kör med din körlärare och försök visa han/hon att du kan detta!
Tinna 2015-11-04 11:09 ! Citera #
Hej jag hade uppkörning i Falköping på den dagen jag va jete mycket nervös och stres inspektor va i bilen töst hun va kvinnor hun pratar inte me mej när de va klart med kröningen hun så till mej inte klart med kröningen fur ja va nervös och stres muket :(
Tinna 2015-11-04 11:22 ! Citera #
Jag kunde inte klara uppkörning en på grund av stressen jag kunde inte koncentrerad på motorväg och jag har körtt på enklargata olika väg 3 gången har parkera bilen fram mitt i bilen ch bak mitt i bilen jag bur i Trollhättan uppkörningen hade jag i Falköping jag trur de va lett i Falköping men de av inte för mej nu ska ja buka tid uppkörning i Trollhättan. :x

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov