Start > Körkortsforum > Kostnaderna på lektioner

Kostnaderna på lektioner

Gäst 2009-08-26 15:31 ! Citera #
är det stora skillnader på kostnaderna på körlektioner i de olika trafikskolorna här i sthm och vad man får för pengarna man vill ju inte ha babbel halva lektionerna utan faktiskt lära sig att köra när man ändå pröjsar för körlektion hur vet man att man väljer rätt körskola
tirsa 2009-08-27 15:02 ! Citera #
Jag har nyligen börjat övningköra och jag använde mig utav localears för att undvika de värsta bottennappen bland trafikskolor. Jag vet inget om priserna i stockholm men här i göteborg så är det ungefär samma minutpris överallt och det är inte otroligt att det är samma sak i Stockholm. Välj en trafikskola som ligger bra till, hyffsade betyg och som är trevliga när du kommer och hälsar på.
matildaea 2009-09-17 22:00 ! Citera #
Jag kör för 560kr/timme (dock ej i sthlm)... :S Hiskeligt pris kan man tycka, men om man är nybörjare och får motorstopp ofta eller om man tänker på att det faktiskt är en timmes bensinpengar som förbränns så är det kanske inte så hutlöst ändå.. Eller? Borde jag byta till ett billigare alternativ?
Anna1 2009-09-19 11:23 ! Citera #
560 kr per timme ar ju billigt! Pa gronlunds trafikskola kostar det runt 900.
Gäst 2009-09-27 00:37 ! Citera #
370kr/40min är vad jag betalar
MiG 2009-09-28 19:56 ! Citera #
Herregud, hur kan du betala 900kr/h. Om du vill kan jag lära dig köra bil, för halva priset! :D
Mirima 2009-10-04 16:00 ! Citera #
Tänk på vilka tider ni bokar också! jag betalar ca 560 kr/ lektion och det är verkligen inte kul när halva lektionen går åt till att sitta i rusningstrafik.. känns lite meningslöst.
lordi_ro 2009-10-06 18:39 ! Citera #
Mirima
Tänk på vilka tider ni bokar också! jag betalar ca 560 kr/ lektion och det är verkligen inte kul när halva lektionen går åt till att sitta i rusningstrafik.. känns lite meningslöst.


Precis, Det är viktigt att man bpkar på bra tider men även att körskolan ligger väldigt centralt och inte nära stora avfarter där det lätt kan bli trafikköer som slösar tid.

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor