Start > Körkortsforum > Kuggade första gången .. nästa…

Kuggade första gången .. nästa prov?

Gäst 2015-10-20 22:44 ! Citera #
Tyckte det var sjukt onödigt och kugga första gången .. jag tänkte inte så mycket jag var stressad .. så svängde jag in för ”hårt” in till landsvägen .. jag vet inte vad jag tänkte så släppte gasen och bromsade för sent .. sen satt jag och tänkte på de felet så såg jag nt en motorcyklist som skulle in i ti motorvägen också .. när jag körde rondeller första rondelen gick bra , andra rondelen gick de oxå bra , tredje jag tvivla lite så den bakom mig tuta .. när uppkörningen var klar snacka han bara om första två misstag och inte om den i rondellen men annars tkte han min körning var bra! jag hade allt grönt i protokolet förutom trafiksäkerhet och beetende .. och då stod de brist på ciruklationplats någon ting .. vf sa han inget om rondellen ? tips så jag klarar de nästa gång ? tkte det var onödigt för sånt händer ej när jag övningskör :(
Gäst 2015-10-20 23:41 ! Citera #
Du tänker på tok för mycket på sånt har varit, hade du struntat i att tänka så mycket efter ditt första misstag så är det mycket möjligt att du hade klarat din uppkörning då inspektören ser helheten i din körning.
Men eftersom du nu satt och tänkte på det som hade varit och vilka du hade gjort så vart det bara mer och mer fel, då är du inne i en negativ spiral..

Så till nästa gång så försök att inte tänk så mycket!
Det är det bästa tipset jag kan ge dig :)

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo