Start > Körkortsforum > Prov imorgon

Prov imorgon

Gäst 2015-10-15 11:24 ! Citera #
Hej alla där!
Jag ska för tredje gången göra teoriprovet och är så nervös. Första provet fick 50/65 det sket sig för små frågor som verkligen kunde men jag stressade upp mig på slutet. Förra veckan gjorde jag en till och fick 46 poäng tog verkligen det lugn gick genom alla frågor markerade de jag var osäkert på och gick åt helvete ändå! Nu börjar jag bli orolig igen jag känner att jag kan teorin men kuggar ofta på bilderna har ni tips som kan hjälpa mig att tänka bättre?
Gäst 2015-10-15 14:34 ! Citera #
Titta NOGA på alla bilder och tänk logiskt!
För det finns bara ett svar som är rätt, men det kan finnas 2 svar som låter lika.. Så titta noga och läs frågorna lika noga, man finner alltid det rätta svaret tillslut :)
Luna 2015-10-15 15:14 ! Citera #
Kämpa på bara jag gjorde 8 gånger
Gäst 2015-10-15 19:46 ! Citera #
Luna 2015-10-15
Kämpa på bara jag gjorde 8 gånger
Hann du göra så många under två månader? Jag har fått godkänd på körning bara teorin kvar! Och kämpar fortfarande mot den jäkla provet!
Gäst 2015-10-15 23:04 ! Citera #
Hej. Jaj heter tinna och har jag på måndag 19 teoriprov och jag lexer i trafik skola i Trollhättan de monga som har klart teoriprov väm har lext på dän skola som är ja
Gäst 2015-10-16 17:59 ! Citera #
Gäst 2015-10-15
Hej. Jaj heter tinna och har jag på måndag 19 teoriprov och jag lexer i trafik skola i Trollhättan de monga som har klart teoriprov väm har lext på dän skola som är ja
Inte jag iaf jag är från Sundsvall och ska återigen göra teorin på måndag för fjärde gången
Luna 2015-10-16 20:32 ! Citera #
Gäst 2015-10-16
Inte jag iaf jag är från Sundsvall och ska återigen göra teorin på måndag för fjärde gången
Hej jag läste mycket på den har sidan
Teori oc trafikregler. Längs upp hittar du den.
Den hjälpte ganska mycket.
Gäst 2015-10-25 10:31 ! Citera #
Ett tips är att om man får en bild till en fråga, kolla på bilden först! Kolla efter skyltar, korsningar och försök att sätta er i den situationen. Sen kolla på frågan och svaren! För då har man redan redan ’sorterat bort’ vad som gäller i situationen och inte gäller! Så gjorde jag och klarade teorin!!!!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov