Start > Körkortsforum > KLARADE TEORIPROVET

KLARADE TEORIPROVET

Gäst 2015-10-08 17:18 ! Citera #
Skrev teoriprovet idag för andra gången och jag klarade det!!!! Sååå glad, äntligen har jag mitt efterlängtade körkort! En viktig milstolpe i livet. Blev så himla glad när jag hörde en kille skrika YEEES flera gånger, gav mig massa motivation till att naila detta! 8-)
Gäst 2015-10-08 17:52 ! Citera #
Grattis!! Vad hade du pluggat då? Boken bara eller i någon skola?
Gäst 2015-10-08 18:09 ! Citera #
Läste boken 3 gånger, dock skumläste jag de två sista gångerna! Gjorde massa frågor online :) men liknande frågor dök aldrig upp.. Det gäller att ha djupinlärning och inte utlärning..

Killen jag träffade på teoriprovet idag gjorde provet 3 gånger idag (sammanlagt har han kuggat 7 gånger) så han var sjukt frustrerad! Imorgon ska han göra provet igen för 8nde gången, håller tummarna för honom!!

Säger bara: Läs frågorna ORDENTLIGT och svaren, vissa svar är sjukt manipulerande och liknar varandra så man blir osäker på vilket svar som är rätt.. Jag fick 55 rätt så det känns såå bra!
Gäst 2015-10-08 21:42 ! Citera #
Grattis! Och Hoppas killen som kämpar klarar det imorgon. Man får se till att plugga in så man förstår.

Hur var frågorna, Var det fler än 3 svar? Eller kunde det vara 4 alternativ?
Gäst 2015-10-09 02:38 ! Citera #
Tack så mycket :) de 10
första frågorna var rätt enkla och väldigt logiska så det var inga problem!

Det varierade från 3-4 alternativ, det jobbigaste är att de nästan var likadana så här gäller det att vara noggrann!

Jag satt kvar tills tiden var slut och kollade igenom ALLT. Ett tips är att tänka så logiskt som möjligt och gör det absolut inte svårare än vad det är! Ibland är det till och med så att första svaret du tänker på oftast är rätt... Jag gjorde misstaget på första teoriprovet att jag kollade igenom och ändrade svaren typ 7 gånger.. Tillslut krånglade allt bara och jag kunde inte tänka klart.. Lycka till nu, det kommer gå bra! Ta det lugnt och stressa inte över att ta det fortast i rummet!
SirMayezz 2015-10-09 09:53 ! Citera #
Klarade teori provet från första gången!! Fick 62/65 ! .. Har min uppkörning idag klockan 13:45 :S sååå nervös !! Har någon några tips till mig angående uppkörningen ?? :)
Gäst666 2015-10-09 12:23 ! Citera #
Till SirMayess:
Har du kommit så pass långt att du ska ha uppkörning så behöver du inga tips :)
Gäst 2015-10-09 17:16 ! Citera #
Sent svar... hoppas du klara det! Mitt tips till alla andra är väl att vara säker även fast du inte är det.. vissa kan kugga dig för att de ser och märker att du är osäker.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo