Start > Körkortsforum > Blev kuggad av helt fel anledn…

Blev kuggad av helt fel anledning

Skit irriterad tjej 2015-10-03 03:07 ! Citera #
Jag känner helt ärligt att den personen jag körde upp med är ren jävla bullshit. Denna kvinna kuggade mig pga rent skitsnack. Jag hade helt o hållet koll på vägen anpassade mig efter situationen. Hon anklagar mg för att bromsa på en 100 väg när jag helt klar gasade o växlade för att snabbt komma upp i fart för att undvika att bli påkörd där bak. Hon sa även att min placering innan rondeller var fel o att jag skulle stått mer till höger- vilket hade resulterat till att jag antingen kört upp på en trottoar eller på gräs. Dessutom så får jag skit för att andra i trafiken är dåliga på att visa vart dom ska
Tycker helt ärligt att detta är
Skitdåligt o det känns helt ärligt att denna kvinna kuggade mig med vilje o vill bara tjäna pengar eller nått liknande. Dessutom så är det samma kvinna som kuggade mina vänner på saker som handlade om att dom vara försökte undvika en olycka.
inspektörn 2015-10-03 11:42 ! Citera #
Vad står det i protokollet?
Gäst 2015-10-03 12:29 ! Citera #
Vart har du kört?
bubbe 2015-10-03 14:04 ! Citera #
Det brukar låta så ja, det är alltid nån annans fel när nåt blir fel.
Nästa gång kommer du bli kuggad också, det vet vi ju redan, så lägg pengarna på ett busskort istället. Då kommer dom i alla fall till användning.
Gäst666 2015-10-03 15:21 ! Citera #
@bubbe
Håller med dig om att det är på tok för många härinne som lägger skulden på någon annan än sig själv!
Om folk bara plugga ordentligt till proven, samt inte hade så bråttom till sina uppkörningar så skulle kuggandet gå ner en jäkla massa procent :) :)
Kenneth 2015-10-03 16:01 ! Citera #
Det där som många av er gnäller på att det är fel på eleven osv...
Hade själv samma grej som hände mig, han gnällde som fan på både det ena och det andra, när jag klagade på det och bad att få åka med ngn annan istället för att denna personen inte var rättvis i sin bedömning...
Otroligt men sant, inga problem alls... så vem var det som felade.. JAG eller Uppkörningsläraren ?...
Finns puckon i båda lägren... men det som tjejen längst upp berättade om kan mycket väl stämma..
Lina 2015-10-03 20:42 ! Citera #
Kenneth 2015-10-03
Det där som många av er gnäller på att det är fel på eleven osv...
Hade själv samma grej som hände mig, han gnällde som fan på både det ena och det andra, när jag klagade på det och bad att få åka med ngn annan istället för att denna personen inte var rättvis i sin bedömning...
Otroligt men sant, inga problem alls... så vem var det som felade.. JAG eller Uppkörningsläraren ?...
Finns puckon i båda lägren... men det som tjejen längst upp berättade om kan mycket väl stämma..
Det är omöjligt att avgöra om man inte själv satt i bilen.
hemlig 2015-10-04 00:57 ! Citera #
Finns det någon inspektör som.man kan prata med har några frågor
Korven 2015-10-04 02:49 ! Citera #
Om jag ska gå på min första känsla som jag fick när jag läste din text, så fick jag en tanke om att din inspektör troligen hade rätt när hon kuggade dig. Detta baserar jag på att det går att utläsa några av dina personlighetsdrag utifrån det du har skrivit. Det finns nämligen en grupp av individer som klassas som mer olyckabenägna än andra. Ditt sätt att resonera är livsfarligt i trafiken; allt andras fel, inte mitt.
Du måste mogna mer i ditt tänk, det är det enda jag kan säga dig.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo