Start > Körkortsforum > Kör aldrig upp i Göteborg

Kör aldrig upp i Göteborg

Guest 2015-09-30 19:09 ! Citera #
Jag har kuggats 4 gånger i Göteborg (1 gång på Hissingen och 3 i Mölndal) efter 2 år övningskör både i skolan och privat. 5:e gång var det Alingsås och den var lyckad så mitt enda råd är egentligen: glöm Göteborg. Kör på et litet ort. Om bara pga jätteskilnad i svårigheten att föjla skyltanvisningar i Göteborg vs småstäder. Och ger aldrig upp! Trägen vinner!
Gäst 2015-10-01 17:32 ! Citera #
Trött jag blir på alla som skriver att man inte ska kör på den ena orten eller den andra!!
Kan man köra bil så spelar det ingen roll vart du kör upp, så det mesta tyder mest på att du inte var mogen att köra upp dom 3 tidigare gångerna!!
E du go i huvet eller 2015-12-16 03:31 ! Citera #
Jag körde själv upp i Mölndal och tog mitt kort där och jag tycker helt ärligt att trafikverket ska inför så att man kan bara göra prov i den ort man är i skriven i, för att kör du upp i tex Flen och du bor i stockholm eller gbg så är ju inte trafiken den samma på dom olika städerna om ni fattar vad jag menar.
Gäst 2015-12-16 07:09 ! Citera #
Gäst 2015-10-01
Trött jag blir på alla som skriver att man inte ska kör på den ena orten eller den andra!!
Kan man köra bil så spelar det ingen roll vart du kör upp, så det mesta tyder mest på att du inte var mogen att köra upp dom 3 tidigare gångerna!!
Word!

Ledsen, men det är inte staden det är fel på. Det är föraren! Det är samma trafikregler överallt i Sverige, så det går inte att skylla ifrån sig. I Karlstad kan ingen blinka, och det är svårt att veta vart de andrs bilarna ska köra. Men är man redo för körkort, klarar man den situationen också!
Gäst 2015-12-16 12:57 ! Citera #
Gäst 2015-12-16
Word!

Ledsen, men det är inte staden det är fel på. Det är föraren! Det är samma trafikregler överallt i Sverige, så det går inte att skylla ifrån sig. I Karlstad kan ingen blinka, och det är svårt att veta vart de andrs bilarna ska köra. Men är man redo för körkort, klarar man den situationen också!
Håller med, bra skrivet!

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
1
I går 20:01
5
I går 18:59
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov