Start > Körkortsforum > Om man kuggar uppkörning och h…

Om man kuggar uppkörning och har klarat teoriet, när ska man få köra upp igen?

Mia 2015-09-09 10:49 ! Citera #
Om man kuggar uppkörning och har klarat teoriet, när ska man få köra upp igen? skit nervös med statstrafik :o
Gäst1 2015-09-09 11:15 ! Citera #
Det går att boka tid när du vill köra upp igen :) Min inspektor sa (då jag kuggade uppkörningen) att jag skulle vänta typ en dag så hinner det registrera i systemet, sen kan man boka på nätet när man vill köra upp och vilka lediga tider finns.
Gäst 2015-09-09 14:39 ! Citera #
Ok, men om man vill vänta och träna hemma, hur långt tid kan man ta på sig, har hört att max två veckors, eller nåt.
Piraten 2015-09-09 15:48 ! Citera #
Mia
Om man kuggar uppkörning och har klarat teoriet, när ska man få köra upp igen? skit nervös med statstrafik :o


Låter som att du inte är redo ännu med det du beskriver att stads trafik gör dig nervös!
Bättre å träna å träna å köra upp när du känner dig hyfsat lugn över stadstrafik.
Köra upp å inte vara redo innebär bara kuggningar och sänkt självförtroende pga det.
Varför skulle du vara mer redo dagen efter utan träning ??

Vet att man har begränsad tid på sig men bättre att göra teorin när man är redo för körningen med!

Mvh
Piraten
Gäst 2015-09-09 17:34 ! Citera #
Kanske det :? :lol: men man måste tänka på allt, och vill inte blir så himla besviken,
Gäst 2015-09-09 20:31 ! Citera #
Tack för tipsen , nu hittade jag vad jag letade efter.... alltså .. man måste boka en nytt prov inom tre dagar och göra det inom två månader... som det godkända teoriprov gäller

mvh Mia

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Teoriprov, gratis demo