Start > Körkortsforum > Kris med teorin

Kris med teorin

Gäst 2015-08-23 22:12 ! Citera #
Hej!

Jag håller på att övningsköra för fullt. Grejen är den att jag gått halkbana och hela köret. Ska väl bara ta nån mer lektion och sen är jag klar. Jag pluggar teori dagarna i ända, och jag upplever att jag lärt mig massor. Men när jag ska göra testen går det skit. Lägger mig runt 30-40 poäng. Men när jag gör test på internet och inte på elevcentralen, blir jag godkänd. Observera att jag då tänker igenom svaren logiskt genom att tänka på riskerna, miljömedvetenhet mm.

Vad ska jag göra? Behöver man verkligen ha klarat testen för att bli godkänd, utan räcker det med att ha läst boken och ha förståelsen?
Linali 2015-08-24 14:21 ! Citera #
Det är omöjligt att säga. Frågorna på teoriprovet är inte lika som någon annan. Men om du ligger runt 30-40 på elevcentralen så känns det som att du saknar vissa kunskaper.
Gäst 2015-09-11 09:47 ! Citera #
Kolla va du har fel på å läs in de. Ja har ca 54 på körskolans prover . Fick 51 på riktiga. Vart stockar hur enkelt provet faktiskt var . Så kan du körskolans prover så e du redo för riktiga. Ja har problem med alla sträckor å de. De sätter sig aldrig

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor