Start > Körkortsforum > Uppkörning tips i Norrköping?

Uppkörning tips i Norrköping?

Gäst 2015-08-08 07:16 ! Citera #
Behöver tips som haft uppkörning i Norrköping vad ni fick på eran uppkörning?
Gäst 2015-08-08 14:09 ! Citera #
Fick köra genom massa rondeller, backa bakom hörn, fick/backparkera samt köra motorväg...
Piraten 2015-08-08 14:50 ! Citera #
Gäst
Behöver tips som haft uppkörning i Norrköping vad ni fick på eran uppkörning?


Helt omöjligt att svara på vad du får göra, det är upp till inspektören vad denne väljer att du ska göra.
Men är du väl förbered så klarar du det!
Är det något du inte är helt hundra på så är det perfekt att fråga på här..

Mvh
Piraten
Gäst 2015-08-08 19:31 ! Citera #
Har uppkörning nästa vecka. har haft uppkörning för många år sen men klarade inte det då. Nu gör jag ett nytt försök.
Piraten 2015-08-08 19:49 ! Citera #
Gäst
har uppkörning nästa vecka. har haft uppkörning för många år sen men klarade inte det då. Nu gör jag ett nytt försök.


Har du koll på säkerhetskontrollen å eco drivning å kör att säkerhets tänket finns hos dig ska det gå utmärkt ska du se!
Och så klart se längre fram vad som händer på skyltar å i trafiken, underlättar din körningen!

Och skit i om du kuggar, för att slippa nervösieten!! Viktigaste av allt...

Mvh
Piraten
Gäst 2015-08-08 19:54 ! Citera #
Man är alltid nervös när man ska köra upp och ha skrivningen. har skrivning nästa vecka sitter och pluggar här inne och på elevcentralen hoppas på att jag klarar provet. Får man i pappersfor om man klara körningen lr på mejl?
Jossan-88 2015-08-08 20:33 ! Citera #
Gäst
Man är alltid nervös när man ska köra upp och ha skrivningen. har skrivning nästa vecka sitter och pluggar här inne och på elevcentralen hoppas på att jag klarar provet. Får man i pappersfor om man klara körningen lr på mejl?


Har du bara pluggat väl inför provet, och pluggat så du förstår vad frågan frågar efter och inte bara pluggat in en massa svar så kommer det gå jättebra :)
Vid din uppkörning så kommer du först få göra en säkerhetskontroll, sedan när ni sätter er i bilen så kommer din inspektör fråga efter din mail adress, för du kommer troligtvis få allt skickat till din mail när din körning är över. Men du kommer även få det detaljerat besvarat rent muntligt när du har kört klart, men just då kanske man inte är så mottaglig för att lyssna, oavsett hur det går..
Önskar dig lycka till!
Och kom ihåg att slappna av och ta det lugnt!!
Gäst 2015-08-10 08:57 ! Citera #
Tack för svaren det är nästa vecka jag hade uppkörningen.

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor