Start > Körkortsforum > Hjälper körkortsfrågorna onlin…

Hjälper körkortsfrågorna online på provet``?

Sugen på körkort 2009-08-16 22:59 ! Citera #
Jag pluggar 24/7. Pluggar och pluggar och har en fråga..hjälper körkortsfrågorna online och andra liknande program till riktiga provet??hur mycket procent kan komma på provet?? Om jag har klarat 3 progrma och boken ,kan jag känna mig säker eller allt detta spelar ingen roll??vilka frågor brukar komma,ni som har redan gjort provet vet säkert....tipsa mig vad jag ska träna på och kommer det nåt från körkortsfrågorna online på riktiga provet??? hur mycket procent typ?
Gäst 2009-09-07 18:51 ! Citera #
Dom har hjälpt mig väldigt mycket och jag rekommenderar verkligen att man använder det som träning men du måste också läsa boken.
i have the answer 2009-09-08 18:55 ! Citera #
Jag förstår dig verkligen. man letar procentuellt som du säger. om ngn fråga e med eller ej. det står överallt att det inte e så, men man vill så gärna tro för att undvika att plugga på precis allt. och jag klarade 88-89-90 % här på alla test, flera grr. och kuggade på teorin idag. programmet här e bra, men glöm inte boken. t ex. trafiksäkerhet & trafikregler. det vinner inte här! och precis vad i boken? inte fan vet jag faktiskt.
sYra 2009-09-09 14:19 ! Citera #
Läs i boken och gör prov.
klumelur 2009-09-14 11:16 ! Citera #
Mitt tipps är att göra frågor online för att få en uppfattning om vilka ämnen det är som du får fel på. Då kan du ju gå tillbaks till teoriboken och läsa om de kapitlen och repetera mycket på det. Då tjänar du massor av tid istället för att sitta och plugga det som du redan kan.
Men innan du börjar med att svara på frågor tror jag att den bästa tekniken är att plugga in teoriboken i delar. läs en bit, gå sedan tillbaks och redogör för dig själv vad som står under rubrikerna. Den metoden brukar fungera bra för mig.

Hälsn Linda
Gäst 2009-09-27 00:50 ! Citera #