Start > Körkortsforum > Hjälper körkortsfrågorna onlin…

Hjälper körkortsfrågorna online på provet``?

Sugen på körkort 2009-08-16 22:59 ! Citera #
Jag pluggar 24/7. Pluggar och pluggar och har en fråga..hjälper körkortsfrågorna online och andra liknande program till riktiga provet??hur mycket procent kan komma på provet?? Om jag har klarat 3 progrma och boken ,kan jag känna mig säker eller allt detta spelar ingen roll??vilka frågor brukar komma,ni som har redan gjort provet vet säkert....tipsa mig vad jag ska träna på och kommer det nåt från körkortsfrågorna online på riktiga provet??? hur mycket procent typ?
Gäst 2009-09-07 18:51 ! Citera #
Dom har hjälpt mig väldigt mycket och jag rekommenderar verkligen att man använder det som träning men du måste också läsa boken.
i have the answer 2009-09-08 18:55 ! Citera #
Jag förstår dig verkligen. man letar procentuellt som du säger. om ngn fråga e med eller ej. det står överallt att det inte e så, men man vill så gärna tro för att undvika att plugga på precis allt. och jag klarade 88-89-90 % här på alla test, flera grr. och kuggade på teorin idag. programmet här e bra, men glöm inte boken. t ex. trafiksäkerhet & trafikregler. det vinner inte här! och precis vad i boken? inte fan vet jag faktiskt.
sYra 2009-09-09 14:19 ! Citera #
Läs i boken och gör prov.
klumelur 2009-09-14 11:16 ! Citera #
Mitt tipps är att göra frågor online för att få en uppfattning om vilka ämnen det är som du får fel på. Då kan du ju gå tillbaks till teoriboken och läsa om de kapitlen och repetera mycket på det. Då tjänar du massor av tid istället för att sitta och plugga det som du redan kan.
Men innan du börjar med att svara på frågor tror jag att den bästa tekniken är att plugga in teoriboken i delar. läs en bit, gå sedan tillbaks och redogör för dig själv vad som står under rubrikerna. Den metoden brukar fungera bra för mig.

Hälsn Linda
Gäst 2009-09-27 00:50 ! Citera #
Jag vet inte hur många procent det hjälper, men en sak ska du veta och det är att det hjälper oerhört mycket. Ett annat tips är att göra Fas A,B,C,F + repititionsfaserna om du inte har gjort dem.
oscar 2009-09-29 02:13 ! Citera #
Jag har pluggat teori sen i maj och https://korkortonline.se/teoritest/, det beror väldigt mycket vilket prov du får när du ska skriva ”upp”. Jag köpte Bonnierstrafikskola 2009 men blev lite missnöjd eftersom att man inte såg vad man hade rätt/fel på när man gjorde proven, en sam som man bör vara idiotsäker på är trafikregler och trafiksäkerhet! jag köpte körkortonline igår och har gjort lite test, tycker inte ni att man får samma frågor och känner igen väldigt mkt efter ett tag?
sandraebbvik 2009-10-01 15:24 ! Citera #
Jag tycker inte att körkortonline hjälper så mycket, för efter en tid kommer man ihåg svaren och inte kunskapen. Men det har varit jättebra i början då, lärde mig mycket då. Sedan blev det memorering vilket är enligt mig dåligt. Provet på riktig är ganska lurig och jag tycker att jag svarade rätt, men tydligen är det inte så. Ska snart göra mitt 3 prov

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
2
I dag 20:12
9
I dag 19:02
1
I dag 16:38
24
I dag 16:20
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor