Start > Körkortsforum > Slut på prövotiden

Slut på prövotiden

Jossan-88 2015-07-02 15:52 ! Citera #
Idag kl 10.45 i morse gick min prövotid ut, så nu är man som vem som helst ute i trafiken :)
Jag har genomgått mina 2 år helt prickfritt, inte ens blivit stoppad av polisen en enda gång..
Känns faktiskt skönt att tiden är ute, men någon vidare förändring är det ju inte..

Så alla ni som kämpar med teorin och körlektioner, kämpa på! Det kommer vara värt det när ni sedan får ert körkort..
Stort lycka till och ha en bra sommar! :D
Mimmi 2015-07-02 16:01 ! Citera #
Grattis Jossan, du är min idol! :) Längtar tills jag själv kan säga samma sak, första steget är att klara kortet såklart ;)
Gäst 2015-07-02 16:15 ! Citera #
Mimmi
Grattis Jossan, du är min idol! :) Längtar tills jag själv kan säga samma sak, första steget är att klara kortet såklart ;)

Tack Mimmi!
Det var roligt att höra att man är en idol :)
Det enda tips som jag kan ge dig är att ta det lugnt! Stressa inte med att få körkortet så fort som möjligt, utan låt det hellre ta lite tid men att då slippa göra om ett eller båda proven p.g.a slarvfel :)
Och om du kan, så kör mycket privat så att du sparar in lite pengar på att behöva ta en massa dyra körlektioner!
Allt kommer gå kanon bra!
Stort lycka till!!!
inspektörn 2015-07-02 17:55 ! Citera #
Grattis min favvodebattör! *s*
Jossan-88 2015-07-02 19:34 ! Citera #
inspektörn
Grattis min favvodebattör! *s*

Tackar så hjärtligt ”inspektörn” :D
Vi har haft våra drabbningar härinne, men nu i efterhand så kan jag faktiskt medge att det var jag som var barnslig och okunnig :D
inspektörn 2015-07-02 22:47 ! Citera #
Sent skall syndaren vakna! *s*
Jossan-88 2015-07-03 10:46 ! Citera #
inspektörn
Sent skall syndaren vakna! *s*

Absolut, bättre sent än aldrig..Hahaha...
Nej men när man sitter där mitt uppe i teorin så tror man att man kan allt, och alla som säger emot en är bara dumma i huvudet. Men när man sedan får lite mera trafikerfarenhet så ser man att det var en själv så var lite väl blåögd som vägrade inse att det var dom andra som hade rätt, och jag som hade fel :)
Påminner mig om att vi bägge har försökte förklara för en viss person härinne om hans tanke sett, men det gick absolut inte in. Nog för att jag var trög tänkt :P , men i detta fallet så var det faktiskt lite väl extremt :D
inspektörn 2015-07-03 16:38 ! Citera #
Vi får diskutera det här över en flaska vin någon gång! *s*
OBS! Ingen bilkörning dagen efter! *asg*
Jossan-88 2015-07-03 16:58 ! Citera #
inspektörn
Vi får diskutera det här över en flaska vin någon gång! *s*
OBS! Ingen bilkörning dagen efter! *asg*

*ASG*
Absolut, lite vin säger jag inte nej till, och då kan vi passa på att lägga nått gott på grillen också :)
Det blir varken bilkörning för min del samma kväll eller dagen efter när jag har druckit nått. Jag brukar låta det gå minst 2 dagar innan jag sätter mig bakom ratten igen, kör inte ens bil om jag har druckit/smakat på en lättöl :lol:
Hallon 88 2016-05-14 23:53 ! Citera #
Du skrev uppe Jossan att prövotiden gick ut kl 10.20 var står det kortet? Ser bara datumey

Senaste foruminläggen

Rubrik
3
I går 22:17
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov