Start > Körkortsforum > Klarade teoriprovet idag!

Klarade teoriprovet idag!

Tom 2015-06-12 15:41 ! Citera #
Klarade teoriprovet med nöd och näppe! 53 rätt 2 över godkänt!
Gladast i stan givetvis =) MEN tror det var 2-3 frågor jag kände igen från körkortonline det skilde sig oerhört mycket från detta prov och det riktiga teoriprovet...

Så jag uppmanar er att verkligen läsa på och göra andra prov än just detta! körde lite bonniers och körkortonline men jag hade nog mest tur att jag klarade det hehe...
Men i alla fall så blev jag godkänd och det kändes ju mycket trevligt.

Uppkörning på tisdag och man får hoppas att allt går bra sedan kanske man har sin lapp i sommar =) det skulle vara mycket trevligt.

Lycka till alla er andra på denna sida/forum..

Mvh Tom
Jossan-88 2015-06-12 17:12 ! Citera #
Tom
Klarade teoriprovet med nöd och näppe! 53 rätt 2 över godkänt!
Gladast i stan givetvis =) MEN tror det var 2-3 frågor jag kände igen från körkortonline det skilde sig oerhört mycket från detta prov och det riktiga teoriprovet...

Så jag uppmanar er att verkligen läsa på och göra andra prov än just detta! körde lite bonniers och körkortonline men jag hade nog mest tur att jag klarade det hehe...
Men i alla fall så blev jag godkänd och det kändes ju mycket trevligt.

Uppkörning på tisdag och man får hoppas att allt går bra sedan kanske man har sin lapp i sommar =) det skulle vara mycket trevligt.

Lycka till alla er andra på denna sida/forum..

Mvh Tom

Ska börja med att säga grattis! :)
Sedan hade du bara ett rätt över godkänd då man ska ha minst 52 rätt, inte 51 :D
Och jag ska återigen pusha på att rekommendera att läsa körkortsboken och inte bara en massa appar eller andra internet sidor. Boken verkar tyvärr vara rejält underskattad, jag läste boken 4 gånger gånger, samt pluggade här på körkortonline och körskolans frågor. Men tycker att boken gav mig mera än vad körkortonline gjorde. Frågorna härinne är betydligt lättare, men det är ju bra ha som ett lättare komplement till boken och körskolans frågor..
Lycka till på uppkörningen :D
Gäst 2015-06-12 17:41 ! Citera #
Jo men 52 så klarar man det och 1 till så blir det ju 2 =) om man tänker så =)
Ja man ska läsa boken önskar jag hade gjort det mer faktiskt! kände mest va fan är detta? kände inte ige nett dugg men läste faktiskt frågorna om och om igen för att sedan tänka logiskt.

Och tack!
Gäst 2015-06-12 19:16 ! Citera #
Skrev idag 58/65 rätt första försöket nånsin pluggade mest på elevcentralen men läste nästan hela boken en gång dock läste jag boken om skyltar vilket hjälpte men det var faktiskt väldigt lik frågor från elevcentralen på provet:-D

Senaste foruminläggen

Rubrik
11
I dag 17:36
5
I dag 14:05
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd
Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Körkortsboken 2025

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor