Start > Körkortsforum > Uppkörning Sollentuna, vilka b…

Uppkörning Sollentuna, vilka bilar?

Gäst 2015-06-12 12:44 ! Citera #
Hej!
jag har uppkörning nästa vecka i Sollentuna, vad får man köra för bilar på uppkörningen där ? Har kört många bilar men min körlärare har en golf & jag älskar den, hört rykte om att Sollentuna också använder sig av golf, någon som vet?
spelar ingen roll vad det är för bil men kul att veta! :D
Jossan-88 2015-06-12 13:09 ! Citera #
Vad jag kan hitta via körkortsportalen så använder sig Sollentuna av dessa bilar: VW Golf diesel Bluemotion, Volvo V40, Volvo V60 diesel automat..
Men om du går via en trafikskola så kan du via en liten kostand låna en av deras bilar..

Lycka till på uppkörningen! :D
Gäst 2015-06-12 19:05 ! Citera #
Gäst
Hej!
jag har uppkörning nästa vecka i Sollentuna, vad får man köra för bilar på uppkörningen där ? Har kört många bilar men min körlärare har en golf & jag älskar den, hört rykte om att Sollentuna också använder sig av golf, någon som vet?
spelar ingen roll vad det är för bil men kul att veta! :D


De gånger jag sett folk köra upp har de fått köra upp i en Volvo.
Gäst 2015-06-12 20:56 ! Citera #
Det som Jossan-88 skriver stämmer ;)
Jag fick köra en Volvo V40, som var jätte skön att köra. Jag hade också övningskört med en golf på körskolan, men jag gillade inte den, så jag var glad att jag fick köra en Volvo på uppkörningen. Det var en som körde upp samtidigt som mig som körde en golf, så du kan lika gärna få köra en golf ;)

Lycka till! :)
Master 2015-08-17 20:29 ! Citera #
Klarade uppkörningen!! Bara 15 minuter sen GODKÄNT!!

Ni som inte klarar ni kommer aldrig kunna ta körkortet..... :lol:
Gäst 2015-08-30 19:41 ! Citera #
Hur såg sträckan ut? vart började du och vilket håll körde du ut?
ElinS 2015-09-22 13:29 ! Citera #
Jag fick köra med trafikskolans bil som jag kört massor av gånger, kuggade :cry: Men inte pga bilen :lol:

Senaste foruminläggen

Rubrik
Inlägg
Senaste inlägget
5
I går 20:04
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest