Start > Körkortsforum > Uppkörningstips i Västerås på …

Uppkörningstips i Västerås på lördag

Gäst 2015-06-09 20:00 ! Citera #
Hej
Jag har bokat tid för uppkörning i Västerås på lördag. Det här är min 5:e gång.
Jag bor i Stockholm och jag har inte varit i Västerås tidigare. Jag ringde typ 10 trafikskolor i hela Västerås och de har inte ledig tid hela denna vecka.

Ni som har körde upp eller övningsköra där, vilka vägar brukar de välja?

Tack på förhand!
Gäst 2015-06-10 15:30 ! Citera #
Om du har en privat handledare så får ni väl åka dit o kolla hur det ser ut!!
Inspektörerna har flera olika vägar att välja på, och vilken just DU kommer få åka kan nog ingen svara på...
Piraten 2015-06-11 17:14 ! Citera #
Spelar det någon roll vilka vägar ni kör på ?
Menar du ska kunna köra överallt utan problem!

Hoppas på utmanade vägar så lär du dig mer!

Mvh
Piraten
Gäst 2015-08-02 20:00 ! Citera #
Hur gick det? Jag kör upp själv där nästa vecka på tisdag behöver tips! Är så sinnessjukt nervös, är 13.45 på en tisdag en bra tid? Hur är trafiken där har aldrig kört där!!!!! pANIK!
Piraten 2015-08-03 08:28 ! Citera #
Gäst
Hur gick det? Jag kör upp själv där nästa vecka på tisdag behöver tips! Är så sinnessjukt nervös, är 13.45 på en tisdag en bra tid? Hur är trafiken där har aldrig kört där!!!!! pANIK!



Fördelen är att det är samma trafik regler!
sen att man inte hittar spelar ingen roll, för uppkörningen..
Dom talar om när du ska svänga m.m

Kommer gå utmärkt om du kan det praktiska, gå in med inställningen vad gör det om jag kuggar får fler chanser på det sättet lugnar du nerverna lite..

Mvh
Piraten
Jolly Roger 2015-08-03 17:39 ! Citera #
Gäst
Hur gick det? Jag kör upp själv där nästa vecka på tisdag behöver tips! Är så sinnessjukt nervös, är 13.45 på en tisdag en bra tid? Hur är trafiken där har aldrig kört där!!!!! pANIK!


Tiden behöver du inte bry dig om eftersom det är semestertider, många är bortresta på semester, men oavsett vilket så ska du ju klara det ändå om du är redo även om det är mycket eller lite trafik...
Sedan är det som Piraten skriver, dom säger ju om du ska svänga höger/vänster, säger dom inget alls så kör du bara rakt fram. Så det är bara att följa det dom säger..Mycket enkelt :D
Gäst 2015-08-03 17:42 ! Citera #
Okej tack för dem orden får försöka mitt bästa så får vi se! :)
Kan man köra bil så kan man väl göra det överallt!

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2024 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   364 sidor   30 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2024 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortstest