Start > Körkortsforum > Gör fel varje körlektion, och …

Gör fel varje körlektion, och idag megafel, snart uppkörning!

Gäst 2015-06-08 20:51 ! Citera #
Usch jag känner mig verkligen sämst. Jag hade teoriprov igår som jag klarade och idag på lektionen gjorde jag 100 fel ..kände verkligen hur läraren tänkte att hur ska detta gå?? Och han sa att jag behövde lägga in en eller 2 lektioner till för att vara på den säkra sidan. Så jag mår psykiskt dåligt, känns som att det är så mycket som står på spel om jag kuggar. Lång väntetid, besvikelse, sämst självförtroende med mera. Som jag känner idag, känner mig som världens sämsta bilförare och att om jag får körkort så har jag lurat inspektören. Är det någon som har något tips?? Hur ska jag bli mer självständig och säker i min körning? Känns hopplöst, som att min gärna har gett upp på förhand och att jag gör 1000 fel. Tänker för mycket när jag kör. usch! Hoppas på bättre lycka imorgon när jag kör.
Gäst 2015-06-08 21:30 ! Citera #
Känner samma sak, är precis i din situation. säg gärna till hur uppkörningen gick? :lol: :lol:
Gäst 2015-06-13 09:30 ! Citera #
Jag klarade den!!!!!!!!! Tog både teori ocv körning på första försöket!! Gjorde massa småfel men jag hade jävlar uppsikt och kontroll så det gick ändå!!!!!! Jag är stolt över mig själv!

Senaste foruminläggen

Rubrik
5
I dag 14:05
10
I dag 10:06
8
I dag 04:58
Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Testa ett teoriprov