Kuggade, ”inte mitt fel”
Gjorde uppkörning!
Det var dålig inspektör, som var sur eller inte förstod att jag gjorde rätt.
Fel på bilen, är inte van vid den m.m
Det var inte jag som gjorde fel, utan dom andra bilarna.
Dåligt väder.
Fick bara göra svåra moment på uppkörningen.
Fick köra hur länge som helst.
Bättre att inse att du är inte redo för att ha körkort ännu, istället för att lägga skulden på alla, utom dig själv!!!!
Bättre att använda forumet till att få tips som gör dig till en bättre förare!!!
Helt rätt, bra skrivet!!
Alldeles för många som skyller ifrån sig istället för att se hur ens egna körning VERKLIGEN är
FEL!!!
Det stämmer verkligen inte och jag talar av egen erfarenhet. Det var märkbart tydligt att jag skulle kuggas första gången jag hade uppkörning. Det var ett tydligt samarbete mellan både körskolan och trafikverket. Tänker inte gå in på detaljer eftersom det inte passar i detta forum. Vidare var det skillnad på natt och dag andra gången jag tog uppkörning. Inga vänstersvängar, fick köra rak landsväg hela vägen.Kändes som ett skämt. Så det du skriver är bullshit! Naiva människor, vakna!
Haha!! du slog huvudet på spiken med det jag beskriver!!
Rest my case!
Du stämmer in perfekt!
Haha!! du slog huvudet på spiken med det jag beskriver!!
Rest my case!
Du stämmer in perfekt!
Att du orkar...blåögda människa.
Hahaha så klockrent!
Iförsig så var jag också lite sur på inspektören den första timmen, jag var helt förstörd och behövde väl skylla ifrån mig lite. Men sen när man rannsakar sin uppkörning så inser man att man förmodligen körde som en riktig kratta.
Och att säga att man fick en för svår uppkörning, whaaaat? Jag fick köra på riktigt skumma ställen på min tredje uppkörning, men jag löste det och fick körkortet. Nej, sluta upp med dumma bortförklaringar!
Säger bara en sak. Och det är att Rätt inspektör ökar chansen att få körkort. Finns t o m källa på detta: Metro 16/11 2011)
Så är det. De som förnekar detta lever i en rosa bubbla. Allt är inte svart o vitt. (Och jag talar av egen erfarenhet).
Säger bara en sak. Och det är att Rätt inspektör ökar chansen att få körkort. Finns t o m källa på detta: Metro 16/11 2011)
Så är det. De som förnekar detta lever i en rosa bubbla. Allt är inte svart o vitt. (Och jag talar av egen erfarenhet).
Så klart är inte allt svart och vitt och att det finns dåliga inspektörer självklart!!
Men problemet ligger främst hos den kör upp och det är en enkel väg att skylla på inspektören!
Istället för att ta eget ansvar!
läste du detta med eller bara att det är snälla inspektörer
taget ur artikel du syftade på.
Enligt Rikard Granlund, avdelningschef för Trafikverkets förarprov, beror skillnaderna på faktorer som körmiljö, körkortsaspiranternas olika färdighetsnivåer och utbildningsbakgrund.
– Skiljer det mer än 20 procentenheter inom samma kontor gör vi alltid en kontroll. Men under det anser vi vara acceptabelt. Jag tror inte att det här handlar om ”stränga” eller ”tuffa” inspektörer.
läste du detta med eller bara att det är snälla inspektörer
taget ur artikel du syftade på.
Enligt Rikard Granlund, avdelningschef för Trafikverkets förarprov, beror skillnaderna på faktorer som körmiljö, körkortsaspiranternas olika färdighetsnivåer och utbildningsbakgrund.
– Skiljer det mer än 20 procentenheter inom samma kontor gör vi alltid en kontroll. Men under det anser vi vara acceptabelt. Jag tror inte att det här handlar om ”stränga” eller ”tuffa” inspektörer.
hälsningar piraten
Senaste foruminläggen
Rubrik