Start > Körkortsforum > Teori på tisdag

Teori på tisdag

Gäst 2015-05-31 15:01 ! Citera #
Hej jag har teori prov på tisdag och jag kan nästa alla frågorna här ca 1000st(repeterat 3 ggr) och läst lite teori i boken, hur stor är chansen att jag klarar de? :o :o :? Är så.nervöööösss
Gäst 2015-05-31 16:07 ! Citera #
Kan väl endast du svara. Förstår att folk gör trådar som denna för lite bekräftelser och så för att skaka nervositeten. Men har du uppfattat allt rätt och kanske t.o.m. har lite tur så går det. Men tänk inte att du ”måste fixa det NU”. Ta det hellre som att om du kuggar så lär du dig till nästa gång, så skakar du av lite av förväntningarna o nervositeten. Men annars vet bara du om du kan klara eller inte.
Gäst 2015-05-31 16:30 ! Citera #
Håller med föregående skribent att det är bara du som kan avgöra om du känner dig redo för att göra provet eller inte :D
Sedan vet vi ju inte om du har lärt dig VAD dom frågar efter, eller om du har lärt dig frågorna utantill men inte förstår VAD som frågan frågar efter, det vill säga ytinlärning.
Men jag hoppas att det går bra på tisdag!
Johanna 2015-06-01 22:46 ! Citera #
Jag gick in med inställningen att om jag kuggade på teoriprovet så har jag åtminstone sett hur det brukar se ut och hur upplägget är.

Försök skumma igenom boken inför imorgon, den hjälper mycket.
Gäst 2015-06-02 10:55 ! Citera #
Blev godkänd wohoooooo
Johanna 2015-06-02 13:48 ! Citera #
Bra jobbat, grattis! Du måste bara tro på dig själv :D

Senaste foruminläggen

Öppet forum – skriv direkt utan att registrera
Starta en egen tråd

Gratis körkortsbok

Teoribok – körkortsboken 2025 med körkortsteori
Ladda ner Teoribok
PDF   367 sidor   31 MB
Apple Books: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori Google Play: Teoribok – den senaste körkortsboken 2025 med körkortsteori

Teoriprov med videofrågor

Videofrågor – teoriprov med körkortsfrågor på Körkortonline.se Gratis körkortsfrågor