Start > Körkortsforum > Hjälp!

Hjälp!

AnonymA 2015-05-21 13:47 ! Citera #
Nu är det så här att idag bar det 7 gången jag gjort kunskaps provet!
Jag fick 51 !!!
Jag har en månad kvar för att göra teorin !
Uppkörning blev godkänd för 1 månad sen.
Jag pluggar ihjäl mig BOKSTAVLIGT!
Men när jag sitter där så känns det som att vissa frågor speciellt ( trafiksäkerhet ich trafikregler)
Så blir jag paff !!!!! :cry:
Har någon nå tips till mig ?
Om hur jag ska tänkta ?
Jag pluggar i boken, på appar ITeori kört med elev centralen och denna sida ! Det går så bra när jag gör här hemma! Får oftast godkänt men e jag är där så blir jag helt förvirrad :/
Gäst 2015-05-22 10:48 ! Citera #
Tråkigt att höra. Att kugga teorin sju gånger + att få sin godkända uppkörning ogiltig, låter som en jävla mardröm. Du verkar inte förstå vad du läser. Du verkar använda dig av ytinlärning (att bara lära dig teorin så du klarar provet). Gå in mer på djupet och reflektera varför saker och ting är som det är. Från början putsade jag också på ytan, men efter att jag började reflektera och diskutera lite för mig själv så har teorin fastnat där och jag klarade på första försöket 55/65.
Gaillard 2015-05-22 22:41 ! Citera #
AnonymA
Nu är det så här att idag bar det 7 gången jag gjort kunskaps provet!
Jag fick 51 !!!
Jag har en månad kvar för att göra teorin !
Uppkörning blev godkänd för 1 månad sen.
Jag pluggar ihjäl mig BOKSTAVLIGT!
Men när jag sitter där så känns det som att vissa frågor speciellt ( trafiksäkerhet ich trafikregler)
Så blir jag paff !!!!! :cry:
Har någon nå tips till mig ?
Om hur jag ska tänkta ?
Jag pluggar i boken, på appar ITeori kört med elev centralen och denna sida ! Det går så bra när jag gör här hemma! Får oftast godkänt men e jag är där så blir jag helt förvirrad :/